Jump to content
IGNORED

szarpanie silnika AVF przy 1700-2200 na rozgrzanym


Enduro Grybów

Recommended Posts

Witam

jak w temacie samochód zimny jedzie dobrze bez problemu gdy sie rozgrzeje, silnik zaczyna szarpać drgac. Malo mnie sz..k nie trafi. Nie wiem juz za co się brac.

2 miesiące temu założyłem nowe kompletne sprzęgło wraz z dwumasą wszystko luk bo nie ma do niego sachsa. Drgania chyba nawet wieksze. Wszystko sprawdzone co sie da vagiem i nie tylko wszystko ok przepływka turbo itd.Sprawdzone filtry wałek rozrządu egr itp.

WSZYSTKO DOBRZE 0 BŁĘDÓW!!! Wiec moj mechanik zaproponował regeneracje pompowtrysków bo nie było sie czego złapac. Wysłałem do Markuszowa ponoc lały wiec zrobili , myślałem że będzie ok. Mechanik założył i dalej to samo nic sie nie zmieniło.

I teraz co??? Wydzierac dwumas sprawdzić inny? Podmienic jednak pompowtryski na inne?

Jesli ktos może cos podpowiedzieć proszę o rade .

Link to comment
Share on other sites

Wszystko sprawdzone?

A może poduszki już padły.

Link to comment
Share on other sites

Wyglądają idealnie. Ale jak nic nie wymysle to spróbuję wymienic. Tyle ze jadac czujesz ze to typowo silnik zaczyna cos kombinowac jak by mu czegoś brakowalo. Auto oryginalny przebieg 247 .

Link to comment
Share on other sites

Masz 2002 więc błędu egr nie zgłosi.Zdejmij z egr przewód podcisnieniowy, zaslep go srubą 6mm i zobacz czy lepiej. Może ma problem z czasem otwierania i zamykania bo się zacina.

Link to comment
Share on other sites

I hamulce i turbo nie głupiały ?

Dziwny troszkę ten mechanik.

I mam nadzieję że z egr zdjął a nie klapy gaszacej.

Jeszcze pytanie czy na desce i w kompie temperatura płynu ok.Bo może czujnik wody sie poddał.

Link to comment
Share on other sites

Gadalem wlasnie z nim. Mówił to co teraz napisales . Jak to sprawdzalismy to nie mielismy przy sobie nic zeby to zaslepic bo bylismy razem w trasie. Teraz mi tłumaczyl ze nie zaslepienie mialo wplym na obniżenie podcisnienia czyli na hamulce i turbo ale to bylo takie wstępne sprawdzenie. Później sprawdzał zaslepiając.

Na desce temp ok. Przy zakupie nowy termostat.

Link to comment
Share on other sites

Czujnik temperatury to dwa w jednym. Na desce może być super ale czy w kompie jest to samo?

Trzeba Vagiem sprawdzić w kompie odczyty.

Link to comment
Share on other sites

Ok. Spytam czy nie pamieta może. I sprawdzimy jeszcze. Ale czy przez czujnik temperatury takie drgania?

Link to comment
Share on other sites

A i jeszcze synchronizacja walka rozrządu, może jest za dużo odchyłki. Mi najlepiej się spisuje między -0,6 a -1,1.

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/250849-kat-synchronizacji-walka-synchro-angle-mity-czy-fakty/

Pamiętaj że dawki na wtryskach zależą w dużej mierze od temperatury.

Link to comment
Share on other sites

Sprawa praktycznie zakonczona.Po regeneracji pompowtryskow w Markuszowie nie zmieniło się nic i gość powiedzial żeby się ich nie trzepiac bo sa dobre. Wiec mechanik od nowa sprawdzanie wszystkiego. Az sie wkurzył i postanowił udowodnić ze to muszą byc wtryski,wiec wyciągnoł ze swojego swieżo nabytego audi (identycznego jak moje) i załozył do mojej AUDI ANI RAZ SIE NIE ZAJĄKŁO!!!!JAK RĘKĄ ODJOŁ.

wiec tel do Markuszowa pan nie zbyt chciał w to uwierzyć ale kase wrocili,powiedzial ze po mojej odsyłce do nich sprawdzali i nawet wkladali do jekiegos auta i chodzi?. tylko zadnych wtryskow nie zwrocili. Ale olałem temat. Kupiłem używany komplet i samochod chodzi.

Nigdy nie bylem za regeneracją i teraz tym bardziej nie bede.

pozdrawiam

Edited by lysy-wr400
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...