bartasg1 0 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Witam, mam problem z dwoma błędami cały czas chodzą wiatraki na chłodnicy, sprawdzałem ten czujnik za silnikiem i jest sprawny (059919523A), na wentylatorach lub na chłodnicy jest jeszcze jakiś czujnik? czy może to być powiązane z tym błędem czujnika różnicy ciśnienia DPFa? w tygodniu będę go usuwał mechanicznie oraz programowo 2 Faults Found: 4238 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83) P2185 00 [039] - Signal too High Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235972 km Date: 2015.05.03 Time: 18:54:21 5253 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor P2452 00 [039] - Elect. Malfunction Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 235972 km Date: 2015.05.03 Time: 18:54:21 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ab1b404a3b2062ec.html Edytowane 4 Maja 2015 przez bartasg1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 czujnik roznicy cisnien do wymiany pozniej wypalic DPF czujnik temperatury do sprawdzenia jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 0 Opublikowano 5 Maja 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 problem rozwiązany, 4 kable w wiazsce byly przegryzione :/ pewnie kuna. Dziwne ze vcds nie pokazał przerwy w obwodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się