Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów AWX


Maestro_86

Rekomendowane odpowiedzi

Auto wogóle nie ma mocy. raz na jakiś czas załączy się turbo od 3 tys obrotów ale zaraz przeładuje i tryb awaryjny.

Przepływkę podmieniałem i też nic nie dało. Proszę o sugestie.

http://vaglog.pl/log_226201.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszej kolejności wymień mapsensor bo jest uwalony i zrób ponownie logi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarol, podmieniłem Mapsensor i moc wróciła. jednak auto przykapca na czarno/brązowo. nowe logi niżej:

http://vaglog.pl/log_226201.html

Edytowane przez Maestro_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry ten nowy log wrzuciłeś bo nic się na nim nie zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrób więcej logów - ale każdą grupę osobno. I dłuższe pomiary.

min gr 8 i 11, a najlepiej cały zestaw z opisu na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie zrób porządnie logi.

Ale już widać że nie do końca wszystko jest jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, logi zrobię jak wyeliminuję usterki, które znalazłem przypadkiem oglądając osprzęt auta.

1.) Poci się delikatnie intercooler przy uszczelce u góry (może uda się dogiąć blachę, a jeśli nie to wymiana)

2.) Rura gumowa idąca od turba do rury belki dolnej ma małe nacięcie (5mm) wymiana na nową

3). Przy okazji wymiana filtra powietrza na MANN.

Zobaczymy czy po tych zabiegach się poprawi i zrobie logi.

Na chwilę obecną zauważyłem że jak jeżdzę max do połowy wciskająć pedał gazu to wszystko jest w porządku i auto nie kopci. A jeśli tylko depnę do oporu to auto dymi na czarno i jak tylko zacznie kopcić jest wyraźnie słabsze. To chyba przez ten nieszczelny dolot...


Intercooler wymieniony, rura "S" wymieniona + nowy oring z ASO i zero poprawy. Auto ciągnie nawet nieźle ale kopci na czarno i na 4 i 5 biegu jest wyraźniej słabsze. Nowe logi niżej:

000 - http://vaglog.pl/log_227702.html

001 - http://vaglog.pl/log_227694.html

003 - http://vaglog.pl/log_227698.html

008 - http://vaglog.pl/log_227695.html

010 - http://vaglog.pl/log_227701.html

011 - http://vaglog.pl/log_227697.html

013 - http://vaglog.pl/log_227696.html

018 - http://vaglog.pl/log_227699.html

023 - http://vaglog.pl/log_227700.html

Proszę o ocenę. Dzięki z góry.

Jeśli możecie z tego wyczytać prośba o info w jakim stanie są pompki i turbo bo było regenerowane i boje się że się już turbawka wysr*** :facepalm:

Edytowane przez Maestro_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompki są spoko. Jedynie na 4tej pompce ( gr 13) są zera, czyli teoretycznie idealnie, ale coś powinno się zmieniać. Możesz tam wejść na 13 i pogazować aby zobaczyć czy się tam coś pojawia.

Autko jest zdrowo kopnięte i turbo mocno szaleje.

Ale najpierw skupił bym się na rurach.

bo jeżeli log 03 robiłeś tak samo jak 11, to przepływka pokazuje za mało. Ona sama wygląda że działa dobrze, ale wydaje mi się że jest wyciek powietrza na dolocie.

Trzeba sprawdzić szczelność całości, tj. od filtra powietrza aż do EGR'a, ale zaczął bym od połączenia filtra powietrza z turbo.

aaa i mam nadzieję że wsadziłeś właściwy MAP sensor - końcówka 051C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


aaa i mam nadzieję że wsadziłeś właściwy MAP sensor - końcówka 051C

yyyy... się okazało że mam 051B ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to sprawdź jaki był bo 3 barowe to 051C i 051A

a 051B jest do 2.5 bara.

i teraz przy rzeczywistym 2.5 bara on podaje takie napięcie że komp widzi to jako 3 bary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Map sensor nówka 051C

Przepływka nówka Bosch i nowe logi:

003 http://vaglog.pl/log_229911.html

008 http://vaglog.pl/log_229912.html

011 http://vaglog.pl/log_229913.html

Coś widać?? Autko nadal lekko przykapca i wyrywa dopiero od około 2200 obr/min i lekko zamula przy zmianie biegów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już dużo lepiej.

Przy 2200-2600obr masz sporego overboosta którego trzeba by poprawić w programie, po za tym jest w miarę ok.

A przykapca bo soft jest dość mocny, jak chcesz żeby tego nie było to trzeba minimalnie zdjąć paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1afc9749fdb0d8d648c60bd269410317.jpg.

A co myślicie o tym nie za mało ? Bo bałem sie więcej ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 1. chyba nie powinieneś pytać w moim temacie :P

po 2. kiepska Ci ta seria wyszła..


ja mam taki wykresik:

WykresA4B6_zps47d2109f.jpg

Edytowane przez Maestro_86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładna seria u ciebie. Możliwe ze u mnie seria słaba bo mam dwa wtryski o innych końcówkach a dwa o innych

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...