Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

blaupunkt tokyo 110

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam dwa pytania, chce wymienić radio z oryginalnego chorusa na w/w z powodu że tylne głośniki przy głośniejszym słuchaniu zaczynają chrapać, dodam że głośniki z tylnej półki są podłączone do przewodów od przednich głośników, do kostki, za bardzo nie znam się w tym temacie ale wg. mnie jest to wina radia bo przydałby się wzmacniacz a w tokyo 110 jest i do tego 4x50W. Czy warto go kupić może ktoś posiada i czy to rozwiąże mój problem z głośnikami, pozdrawiam

Opublikowano

zacznijmy od tego, ze żadne radio w rms nie da Ci 4x50. maksymalnie jest to chyba 4x22.

Na tylne głośniki w kostce iso masz miejsce, nie podpina się ich razem z przednimi, dzięki temu możesz mieć właśnie teraz problemy.

Jeżeli chodzi o radio, to myślę, że warto zmienić jeżeli Ci nie zależy na wyglądzie oryginału. Każde nowe radio będzie miało większe możliwości niż 17 letni oryginalny chorus

Opublikowano
  • Autor

Co do kostki tak już było i raczej nie będę kombinował bo nie znam się na tym, a w bagażniku i tak nie mam wzmacniacza ani subwoofera. Kwestia czy to 4x22 będzie w stanie w pełni zasilić wszystkie głośniki

Opublikowano