Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analize logów


stiwi50

Rekomendowane odpowiedzi

witam prosze o analize logów, jak by mało mocy w aucie co jakis czas.. raz jest ok raz słabo .

Moje pierwsze logi prosze o wyrozumiałośc. Na forum było podane żeby wklejac w paincie ,, tak też zrobiłem..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9db66b19591e6aa5.html

lub

http://vaglog.pl/log_228828.html


Bede wdzięczny za wszelka pomoc :)
Witam ponownie, pomoże ktoś ? Edytowane przez stiwi50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób porządnie logi każdy kanał osobno na 4 biegu od 1,5-4tyś obr. z pedałem gazu w podłodze.

Bo to co wrzuciłeś do niczego się nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie moze byc na 3 biegu ? W pobliżu moze zabraknąć drogi.. Na 4-ke..

Udało sie zrobic na 4tym biegu .

Logi osobno poprawione.

http://vaglog.pl/log_229083.html

http://vaglog.pl/log_229084.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto robił soft w tym aucie?

Bo doładowanie jest ustawione za duże jak na seryjne turbo a jeszcze górą przeładowuje.

Zrób logi jeszcze kanału 08

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem je takie nic nie grzebalem w tym

N75 i EGr wymieniłem na nowe ( pierburg).

Pytając o soft masz na myśli ze ktoś podnosil moc auta czy jak mam to interpretować ? Prosze o wyrozumiałość, ale to moje pierwsze poczynania z diagnostyce i w oogle w silniku diesla . a logi z grupy 08 zrobię po 15 jak wrócę z pracy .

A jeszcze mam pytanie , sam wylot od tej karbowanej części filtra powietrza ( obudowy) mam nie szczelny z boku nie trzymają mi zatrzaski jest mały prześwit, czy to ma wpyl na moc auta ? Chodzi mi o obudowę filtra powietrza cała cześć lkarbowana jest w porządku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem je takie nic nie grzebalem w tym

N75 i EGr wymieniłem na nowe ( pierburg).

Pytając o soft masz na myśli ze ktoś podnosil moc auta czy jak mam to interpretować ? Prosze o wyrozumiałość, ale to moje pierwsze poczynania z diagnostyce i w oogle w silniku diesla . a logi z grupy 08 zrobię po 15 jak wrócę z pracy .

A jeszcze mam pytanie , sam wylot od tej karbowanej części filtra powietrza ( obudowy) mam nie szczelny z boku nie trzymają mi zatrzaski jest mały prześwit, czy to ma wpyl na moc auta ? Chodzi mi o obudowę filtra powietrza cała cześć lkarbowana jest w porządku.

Tak auto ma podniesiona moc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestes w stanie stwierdzić o ile moc jest podniesiona ..?

Zrób resztę logów dynamicznych kanały 01, 03, 04, 08, 10 to cos więcej będzie można powiedzieć o tej modyfikacji softu.

Na razie mogę napisać tyle, ze doładowanie jest góra za mocno podniesione a na dodatek turbo przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To duzo tych logow .. A na 3 biegu mogą byc.? Tutaj Cienko z droga..

http://vaglog.pl/log_229206.html

http://vaglog.pl/log_229207.html

http://vaglog.pl/log_229208.html

tyle co udalo mi sie zrobic, niesettety jedna grupa na 3 biegu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program tragedia praktycznie wszystko do poprawy.

Zacznij od wgrania serii i zrobienia ponownie logów.

Jak wszystko będzie ok na serii to wtedy możesz myśleć o zrobieniu nowego porządnego programu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha.. A w takim razie cóż tych logow wychodzi ? I jak mam zrobic serie ?

I jak w tej chwili wyglada to z mocą ?

Właściwie to zastanawiam sie dlaczego tak zaczęło sie robić autu.. Jak go kupowałem to praktycznie na każdym biegu po dodaniu gazu wciskalo w fotel.. Pozniej pojechałem do mechanika wymieniłem rozrzad i okazało sie ze musze wymienić jeszcze walek rozrzadu , zrobiłem to, przy tym popychacze i panewki. Glosna praca silnika była i mechanik zauważył ze walek moze byc juz zuzyty audi ma 320tys przebiegu. Jak auto straciło moc to kupiłem nowy zawor N75 nic to jednak nie dało, Posprawdzalem szczelność węży było wszystko nigdzie nie syczalo nie było przestać, ( choć węże mam nowe w garazu zakupione) . Podłączylem pod komputer wyskoczył błąd "zawor EGR zbyt niski sygnał" myslalem ze auto przez to straciło moc wlasnie . Z nadzieja ze to ta cześć jest wadliwa kupiłem nowy ( Zawor strasznie drogi.. ) . Ale nie stety to nie pomogło ... Choć ciut lepiej jest . Ale to nie to samo co było gdy kupowałem auto. Dziekuje za wszystkie dotychczasowe odpowiedzi .

Edytowane przez stiwi50
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...