Jah1 0 Opublikowano 8 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2015 Cześć. Od od około dwóch tygodni mam taki problem, że po uruchomieniu samochodu i starcie nawiewu czuć smród spalenizny, jakiś kabel, izolacja czy coś takiego. Po jakiejś chwili smród znika. Szukając źródła smrodu wyłączyłem nawiew wogóle na ok 2 dni. Po włączeniu smród spalenizny wrócił mocniejszy i od razu mi zaparowały szyby. To wydmuchane powietrze było tak wilgotne. Dodam że wentylator nigdy nie chodził cicho, słychać było zawsze takie lekkie terkotanie. Czy to wentyl się kończy? I skąd ta wilgoć? Pomóżcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
black338 1 Opublikowano 9 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2015 Cześć. Od od około dwóch tygodni mam taki problem, że po uruchomieniu samochodu i starcie nawiewu czuć smród spalenizny, jakiś kabel, izolacja czy coś takiego. Po jakiejś chwili smród znika. Szukając źródła smrodu wyłączyłem nawiew wogóle na ok 2 dni. Po włączeniu smród spalenizny wrócił mocniejszy i od razu mi zaparowały szyby. To wydmuchane powietrze było tak wilgotne. Dodam że wentylator nigdy nie chodził cicho, słychać było zawsze takie lekkie terkotanie. Czy to wentyl się kończy? I skąd ta wilgoć? Pomóżcie. mam podobnie w b6 tez szyby paruja jak wlacze nawiew gdy jest wilgotno na dworze, dopiero klima pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się