Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Subwoofer a głośniki. Co robić. Proszę przeczytaj i pomóż :)


maf10

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, zastanawiam się nad car audio.
Obecnie mam ori głośniki ( zwykłe, nie w wersji bose) no i głośnik od kierowcy jest już zepsuty i strasznie "pierdzi" przy bassie.
Zastanawiam się:
- czy kupić zwykłe dobre głośniki jakieś do przodu i skrzynię + wzmak do bagażnika

Druga opcja - kupić głośniki basowe. Lecz co do tego pomysłu to nie wiem nawet jak to gra i jak to wygląda, ile głośników takich założyć zeby bylo ok, nic , jestem zielony po prostu.
Proszę o pomoc . Może ktoś ma głośniki basowe i się wypowie ? a moze jednak suba do bagola wpakować ? ale czy to nie bedzie wieś ? :D Proszę o pomoc z góry dziękuję Wam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jeśli zdecydowałeś się na zmianę nagłośnienia w samochodzie, musisz wiedzieć parę rzeczy. Podstawą jest jednostka, czyli radyjko, najlepiej 4 kanałowe (4 - Channel ), nie wiem jaką kasą operujesz więc nie polecę nic. Jeśli już postawisz check przy radyjku, moją propozycją jest zaopatrzyć się w zestaw odseparowany na przód woofer + twitter oraz skrzynke basową, oczywiście wszystko pod 4 kanałowy wzmak.

Podsumowując:

1. Radyjko
2. Zestaw odseparowany przód 160mm oraz skrzynka.
3. Wzmacniacz 4 kanałowy.

Podaj jesli chcesz kasa jaka możesz wydać, to podsunę Ci kilka mark przetestowanych prze zemnie bądz kolegów ;)

A no iii... odsyłam do lekturki FAQ nazara, możesz nie wierzyć ale po przeczytaniu budowa CA staje się o wiele łatwiejsza.
Linkuje http://www.car-audio.waw.pl/PolskiCarAudioFAQ.pdf

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się