Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc przy zakupie car-audio


nowy12345

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałbym wyposażyć swój samochód w car-audio do 1500 zł. Mam na myśli wszystko: głośniki, subwoofer, wzmacniacz i radio. Wiem za te pieniądze szału nie stworze ale jeżeli mógłby mi ktoś doradzić jaki sprzęt kupić żeby się zmieścić w tej granicy cenowej oraz żeby jakoś to grało. Chciałbym zaznaczyć że jestem laikiem w tym temacie. Jeżeli jeszcze mógłby ktoś mi doradzić jak najlepiej zrobić, kupić głośniki wzmacniacz i subwoofer i pod wzmaka podłączyć 4 głośniki a sub bez wzmaka czy 2 głośniki pod wzmacniacz razem z subem a może kupić aktywny subwoofer? No i jeszcze mam pytanie czy głośniki z tyłu da się jakoś w montować w drzwi bo póki co mam w desce od bagażnika. Jeżeli jest ktoś w stanie udzielić mi jakiś porad na te wszystkie wątpliwości byłbym bardzo wdzięczny. Z góry dzięki i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś ile chcesz głośników kupić, rozumiem że w drzwi na przód i tył, tak ? Czyli wychodzi że chcesz kupić radio, 2 zestawy głośników, subwoofer, wzmak oraz kable do tego, tak ? W tej kwocie radziłbym ci szukać używanych, bo z nowymi będzie ciężko się wyrobić w tej kwocie. Chcesz podłączyć głośniki pod wzmaka a subwoofer bez wzmacniacza ?:D Przecież to ci w ogóle nie będzie grało :) Sub musi mieć wzmaka żeby grał.

A i nie kupuj aktywnego subwoofera bo to lipa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywnego subwoofera nie kupuj :) Kup na przód jakieś hertzy czy JbL a kable żeby nie były najciensze ja mam chyba 10mm albo 20 mm już nie pamiętam firmy Dietz a skrzynie basowa Alphard Yakuza 350w rms i patrz na moc Rms bo to najważniejsze. Osobiście bym nie montował głośników na tylną półke czy drzwi...ja swoim mam przodu drzwiach i skrzynie basową i zupełnie wystarczy :) Wzmak mam podłączony tylko do skrzyni basowej i wystarczy 2 kanałowy chyba ze chcesz głośniki to 4 kanałowy musisz zakupić.