Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17965 P1557 - 35-10 Audi A4 B6


Damian___Audi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jakiś czas temu miałem problem z utratą mocy w A4 B6. Zakupiłem zregenerowaną turbinę w renomowanej firmie na którą mam 2 lata gwarancji, poprzednia turbina miała duże luzy, wiem że każda ma luz na wirniku ale u mnie nawet przy sprawdzeniu ręką potrafiła się zaciąć.

Na miesiąc było wszystko ok, a teraz znowu mam to samo a na vagu wywala mi błąd 17965 P1557 - 35-10 przekroczona granica regulacji.

Miał ktoś podobny problem ? Wykluczam raczej winę turbiny, jakiś zaworek, przewody ?

Z góry dzięki za każdą podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacieta geometria turba... do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może i tak, tylko możliwe że turbina po regeneracji brana w renomowanej firmie która tyle lat to robi po miesiącu czasu się zacięła i trzeba ją czyścić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko jest mozliwe... mnie wywalalo ten sam blad 17965 charge presure control zdjolem turbo i po rozpolowieniu byla brudna... mozesz to sprawdzic na wylaczonym silniku ruszajac ciegnem sztangi gruszki powinna sie ruszac ok 1cm nie luzno a z oporem... tylko wczesniej sciagnji z niej wezyk ten gumowy... jesli nawet nie drgnie to geometria do czyszczenia... mozesz tez posprawdzac szczelnosc na wezykach podcisnieniowych lub zaworek N75 ale stawiam na turbo... przeladowuje cisnienie... jak bedzie tak jak mowie a ma jeszcze gwarancje to ja poprostu oddaj i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, dzięki za podpowiedź, na pewno sprawdzę.

Ale jakiś czas było ok, potem stracił moc.

Teraz zdjąłem wężyk od EGR no i nie dość że nie traci mocy, to jakby miał więcej mocy niż jak wcześniej od razu po wymianie turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozesz tez miec EGR z kolektorem do czyszczenia... to wszystko idzie razem w kupie... geometria turba, EGR+kolektor, wszystkie wezyki podcisnieniowe+gumowe rury do i od intercoolera, zaworki N75,N18,N239 itd itp. Sprawdzaj to wszystko... Jest tego troche a wiekszosc jest opisane na forum co i jak naprawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...