Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przelot, tlumik srodkowy


erceka1234

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem troche zielony w sprawach wydechowych i mam pytanko. Otóz chcialbym uzyskac z mojego 2.0 coś "glosnieszego" mam na razie dzwiek zblizony do tego, wręcz taki sam.

ostatnio wskoczylem na kanal i zauwazylem ze ruda mi troche bierze srodkowy tlumik, wiec co poradzicie wywalic go i zamiast tego włozyć .... ? czy moze jakis inny sposób ?

Edytowane przez erceka1234
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, Ja ostatnio w 1.8T całkiem wywaliłem środkowy tłumik i polecam, brzmi znacznie lepiej, nie jest to szczyt marzeń bo docelowo będzie kwas od początku do końca na przelotach. Ale w stosunku do serii jest głośniej ale i komfortowo.


Ja wstawiełem 3 kawałki rurek, wyspawałem takie Y i jest okej. Dobrym sposobem jest też zrobić tak że jak wyjmiesz cały układ to zanim wytniesz tłumik, przyspawaj do okoła taką jakby ramkę która bedzie utrzymywać rure wchodzącą do tłumika i dwie które z niego wychodzą, ułatwi ci to prace bo nie rozjadą ci sie kąty, i wszystko bedzie ładnie pasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pomoc, kiedys musze podjechac do jakiegos majstra zeby mi to zrobil.


Witaj, Ja ostatnio w 1.8T całkiem wywaliłem środkowy tłumik i polecam, brzmi znacznie lepiej, nie jest to szczyt marzeń bo docelowo będzie kwas od początku do końca na przelotach. Ale w stosunku do serii jest głośniej ale i komfortowo.

powiedz mi co jeszcze z koncowymi puszkami posiadasz je czy tez wywaliles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach