Skocz do zawartości
Wyświetl w aplikacji

Lepszy sposób przeglądania. Dowiedz się więcej.

Forum Audi A4 Klub Polska

Aplikacja działająca w trybie pełnoekranowym na ekranie głównym, z powiadomieniami push, odznakami i wieloma innymi funkcjami.

Aby zainstalować tę aplikację na iOS i iPadOS
  1. Stuknij ikonę Udostępnij w Safari
  2. Przewiń menu i stuknij Dodaj do ekranu głównego.
  3. Stuknij Dodaj w prawym górnym rogu.
Aby zainstalować tę aplikację na urządzeniu z systemem Android
  1. Kliknij menu z trzema kropkami (⋮) w prawym górnym rogu przeglądarki.
  2. Kliknij Dodaj do ekranu głównego lub Zainstaluj aplikację.
  3. Potwierdź, klikając Zainstaluj.

Przelot, tlumik srodkowy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem troche zielony w sprawach wydechowych i mam pytanko. Otóz chcialbym uzyskac z mojego 2.0 coś "glosnieszego" mam na razie dzwiek zblizony do tego, wręcz taki sam.

ostatnio wskoczylem na kanal i zauwazylem ze ruda mi troche bierze srodkowy tlumik, wiec co poradzicie wywalic go i zamiast tego włozyć .... ? czy moze jakis inny sposób ?

Edytowane przez erceka1234

Opublikowano

Witaj, Ja ostatnio w 1.8T całkiem wywaliłem środkowy tłumik i polecam, brzmi znacznie lepiej, nie jest to szczyt marzeń bo docelowo będzie kwas od początku do końca na przelotach. Ale w stosunku do serii jest głośniej ale i komfortowo.

Ja wstawiełem 3 kawałki rurek, wyspawałem takie Y i jest okej. Dobrym sposobem jest też zrobić tak że jak wyjmiesz cały układ to zanim wytniesz tłumik, przyspawaj do okoła taką jakby ramkę która bedzie utrzymywać rure wchodzącą do tłumika i dwie które z niego wychodzą, ułatwi ci to prace bo nie rozjadą ci sie kąty, i wszystko bedzie ładnie pasować.

Opublikowano
  • Autor

dzięki za pomoc, kiedys musze podjechac do jakiegos majstra zeby mi to zrobil.