Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Konwerter, sterownik czy przepływomierz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Chciałbym upewnić się czy mam problem z konwerterem sprzęgła czy to coś innego.

Cyklicznie występują podane błędy:

Silnik: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

Skrzynia: 17125 - Torque Converter Clutch P0741 - 003 - Stuck OFF / No Power being transferred

oraz w skrzyni i ABSie: 18265 - Load Signal P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent


Po ich wystąpieniu przy przełączaniu R na D i odwrotnie pojawiają się szarpnięcia.


Podmieniłem przepływomierz z kumplem, po jakimś czasie na jego przepływce te same błędy wyskoczyły. Z kolei u niego na mojej przepływce, która jest w gorszym stanie nie wywalało błędów (tylko słabszy był na wysokich obrotach). Przepływomierz wyczyściłem, a styki we wtyczce poprawiłem, błąd powrócił.

Wycieków ze skrzyni nie zauważyłem, wymiana oleju i filtrów była jakieś 20000km temu u Sopy. Czy to faktycznie konwerter się kończy? Czy coś innego może?


Dodam że wyrzucałem katalizatory, sondy usunięte tylko fizycznie,w programie jeszcze nie, czy to one mogą być winowajcą tego wszystkiego?


Jutro tak czy siak jadę do tunera sondy wyłączyć, zobaczymy co to da..

Edytowane przez machu85

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...