Jump to content
IGNORED

Konwerter, sterownik czy przepływomierz


Recommended Posts

Posted (edited)
Chciałbym upewnić się czy mam problem z konwerterem sprzęgła czy to coś innego.

Cyklicznie występują podane błędy:

Silnik: 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

Skrzynia: 17125 - Torque Converter Clutch P0741 - 003 - Stuck OFF / No Power being transferred

oraz w skrzyni i ABSie: 18265 - Load Signal P1857 - 35-10 - Error Message from ECU - Intermittent


Po ich wystąpieniu przy przełączaniu R na D i odwrotnie pojawiają się szarpnięcia.


Podmieniłem przepływomierz z kumplem, po jakimś czasie na jego przepływce te same błędy wyskoczyły. Z kolei u niego na mojej przepływce, która jest w gorszym stanie nie wywalało błędów (tylko słabszy był na wysokich obrotach). Przepływomierz wyczyściłem, a styki we wtyczce poprawiłem, błąd powrócił.

Wycieków ze skrzyni nie zauważyłem, wymiana oleju i filtrów była jakieś 20000km temu u Sopy. Czy to faktycznie konwerter się kończy? Czy coś innego może?


Dodam że wyrzucałem katalizatory, sondy usunięte tylko fizycznie,w programie jeszcze nie, czy to one mogą być winowajcą tego wszystkiego?


Jutro tak czy siak jadę do tunera sondy wyłączyć, zobaczymy co to da..

Edited by machu85

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...