Panderman Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Witam kolegow, Jakis czas temu mialem w serwisie Boscha uszczelniane obie strony wtryskow wraz z wymiana tych metalowych klapek uszczelniajacych. Niestety spod tej klapki znow zaczelo leciec paliwo, jak na zalaczonym zdjeciu. Normalnie pojechalbym ,zeby to mi zrobili na gwarancji, bo czasowo jeszcze nie uplynela, a kilometrazowo juz tak. Chcialbym teraz zrobic to samemu, stad moje pytanie, czy ktorys z kolegow juz sie z tym mierzyl? Czy jest gdzies opisana cala procedura wymiany uszczelek pod wtryskami i tych metalowych klapek? Z gory dzieki za informacje. https://zapodaj.net/2646d03203356.jpg.html
olinek2 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Tam leci ropa? czy olej silnikowy. Bo jeśli klapki są nieszczelne to olej, jeśli to ropa, to ktoś nie dociągnął Ci, bądź uszkodził przewody z listwy wtryskowej.
Panderman Posted November 9, 2016 Author Posted November 9, 2016 Tam leci ropa? czy olej silnikowy. Bo jeśli klapki są nieszczelne to olej, jeśli to ropa, to ktoś nie dociągnął Ci, bądź uszkodził przewody z listwy wtryskowej. Witam. To leci ropa, ktora niestety dodatkowo czuc w srodku samochodu. Czy te przewody z listwy wtryskowej to przelewy wtryskow?
olinek2 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Nie, prawdopodobnie cieknie z rurek przykreconych do wtryskow. Trzeba nasadke długa specjalną dorobić 17 i dociagnac. Prawdopodobnie nie dociągnęli, ew powierzchnia styku się uszkodziła :/
Panderman Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 Hej, dociagnalem to, przez 1 dzien bylo sucho, ale wczoraj wieczorem po dluzszej jezdzie postanowilem zajrzec pod maske i znow mokro... Tak, jak piszesz powierzchnia styku sie uszkodzila... Patrze na Alledrogo i wlasciwie wszystko mozna kupic, ale uzywki - czy to ma sens?
olinek2 Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Odkręć rurkę cisnieniowa całkiem i sprawdź jak wyglądają powierzchnie styku. Jeśli jest widoczna rysa na rurce to można bardzo delikatnie ja obrobić bardzo drobnym papierem ściernym. Ale to już ryzykowny zabieg. Możesz kupić w Aso rurkę nowa może pomoże. Ewentualnie jeszcze trochę możesz w listwie poluzowac i lekko poprawić centrycznosc wobec nakrętek i dociagnac.
Panderman Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 Odkręć rurkę cisnieniowa całkiem i sprawdź jak wyglądają powierzchnie styku. Jeśli jest widoczna rysa na rurce to można bardzo delikatnie ja obrobić bardzo drobnym papierem ściernym. Ale to już ryzykowny zabieg. Możesz kupić w Aso rurkę nowa może pomoże. Ewentualnie jeszcze trochę możesz w listwie poluzowac i lekko poprawić centrycznosc wobec nakrętek i dociagnac. Dzieki za informacje! Masz naprawde bardzo duza wiedze! Kupie nowa rurke w ASO i zaloze, zeby nie kombinowac. Jeszcze raz dziekuje!
olinek2 Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Gorzej jak gniazdo wtrysku się uszkodzilo :/
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now