Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z s4


bziku123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników s4 ale nie tylko esek ale też pozostałych furek :) szukam juz baaardzo długo s4 mam okazję kupić taką jedną za 23 tys z przebiegiem 233tys rocznik 99 przed liftem nie ma skór ale czytałem ze były opcje bez skór myślałem ze fake ale to prawdziwa S ma oznaczenia i po vinie obejrzałem go od dołu zero wycieków lekka konserwacja ale to wiadomo lata swoje co do silnika idzie jak burza chyba najlepsza s4 jaką dotąd jechałem petarda tylko mam 2 problemy mianowicie pierwszy dodam ze nie jestem mechanikiem jedynie pasjonatem samochodów dlatego proszę was o radę czy to warto brać czy nie a zależy mi na takim modelu wracając do problemu jezdziliśmy autkiem nw jakieś 20 min spokojnie i czasem szalenie zawieszenie nie stuka nie puka cichutko tylko martwi mnie ze przy dużych prędkościach 140 hamowanie do 60 nic nie stuka nie puka problem sie pojawia przy prędkości strasznie wolnej problem sei zaczyna od 30 kmh bije w hamulec tak jakby abs ale nie jestem pewien dodam ze nie ma drgań na kierownicy samochód jedzie prosto nie ściąga drugi problem jaki zauważyłem to obroty z początku jak jezdziliśmy lekko falowały w przedziale 1000-1100 dosłownie lekko gadałem z tym panem co sprzedaję autko stało grubo 20 min na jałowym zeby turbo wychłodzić i po czym falowanie ustało tylko obroty trzyma 1100 słychać ze tak jakby na ssaniu na zimnym w sensie pan gadał ze to ładownie aku ale to na pewno nie jest to dlatego pisze tutaj o fachową pomoc z góry dziękuje za wysłuchanie i zrozumienie ;)

Edytowane przez bziku123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się