Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z nagłośnieniem


wujekwieza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, panowie mam problem z nagłośnieniem. Mianowicie nagle przestałem mieć basy w swoim audio. Jestem totalnie zielony w temacie, jedyne co zrobiłem to sprawdziłem ustawienia w MMI, bezpieczniki i wyjąłem jeden głośnik który wcześniej lekko charczał, ale nie pomogło. Muzyka Gra ale leci bez basu i  nie ma tej jakości dzwięku który był wczesniej. Może ktoś pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślałem, że jedynie komp. Co do nagłośnienia to tak jak wspomniałem, jestem zielony i nawet nie wiem jakie mam granie, gdzie mogę to odczytać, w rozkodowanym vinie będzie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

' Połączenie między radiem a transformatorem impendancji 1 i 2 ' Z listy błędów od radia takie coś..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpinałem to i nic to nie zmieniło, chyba że mówiąc 'sprawdz' masz nam myśli coś więcej niż odpiąc i wsadzić z powrotem ;) Naprawdę jestem zielony w temacie

Zawartość dodana 11 minutes later

Snapchat-1703894290.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, wujekwieza napisał:

' Połączenie między radiem a transformatorem impendancji 1 i 2 ' Z listy błędów od radia takie coś..


to teraz pasuje sprawdzic wtyke we wzmacniaczach antenowych przy szybie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz może foto w którym dokładnie to miejscu, byłbym wdzięczny i następne co zrobie to sprawdze właśnie to i tak powolutku może znajde problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wzmacniacze masz po lewej i prawej stronie  slupka D
Sciagasz osłony tapicerek  i masz na wierzchu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej to teraz zaczne od tego, jeśli nie pomoże to będę męczył dalej, a póki co to dzięki wielkie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach