Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadające obroty


MokryPanda

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Na początku zaznaczę, że szukałem podobnego problemu od dłuższego czasu, przejrzałem chyba całe google na kilka różnych sposóbów ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie.

Niedawno kupiłem Audi a4 b5 1995r. z instalacją LPG montowaną na wiosnę 2016 (jaki to gaz nie powiem bo nie znam się). Na początku jeździł na gazie bardzo ładnie. Teraz są z nim problemy. Zaznaczę jeszcze, że na benzynie chodzi świetnie, zero szarpania, nie gaśnie itd.

1. Jeśli spuścimy całkowicie nogę z gazu to czuć szarpnięcie (nie ważne czy szybko czy najdelikatniej na świecie). Ale to nie jest największy problem

2. Jeśli zwolnię i na biegu obroty spadną to samochód gaśnie, nie ważne czy jadę 30km/h czy 90, potem wystarczy dodać gazu i się budzi samochód, mimo to jest to uciążliwe np. przy skrzyżowaniach lub na łuku jak się wyłącza wspomaganie itd.. Robi się tak po przejechaniu np. 5km jak i 30km, czyli rozgrzany jest. To samo jest jak wcisnę sprzęgło i obroty spadną. Zauważyłem, że na benzynie obroty spadają max. do 1000 a na gazie spada do około 400 i przygasa.  Raz na jakiś czas zdarzy się, że tak się nie dzieje. 

3. Już takie dodatkowe pytanie. Jeśli mam możliwość sprawdzenia stanu gazu tylko tam gdzie mam butlę (w kole), to czy jest możliwość zamontowania stanu LPG gdzieś w łatwiej dostępnym miejscu? Ile by takie coś kosztowało

Ogólnie mógłbym jechać do gazownika, ale akurat pracuję w takich godzinach, że nie mam możliwości i dlatego pytam. 

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach