Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.4 ARJ Brak kompresji w komorach.


dement

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.  Od paru dni w okolicach silnika pojawiło się niepokojące i złowrogie tyrkanie coś ala disel.

Mechanik stwierdził że na 100% pompa wspomagania i do zrobienia odma. Z lewej głowicy był poprowadzony wąż na sztukę i był załamany. Wymieniłem pompę, zamontowałem oryginalną odmę. Bez zmian.

Coś minie tknęło i pomierzyłem ciśnienia.  Na 1 i 2 całkowity brak. 3 trzyma 11bar.  Na pierwszym przy 2 na 6 prób pojawia się w granicach 3-4 bar. Prawa strona OK, po 11bar. Jestem amatorem w tej dziedzinie, ale po serii błędnych diagnoz mechaników w różnych przypadkach i niepotrzebnie wydanej kasy postanowiłem że opanuję tą "dorożkę" oczywiście z Waszą pomocą!!;)  Narazie teoretyzuję...;) Ściągnąłem pokrywę i wygląda w porządku. łańcuch napięty, wałki ostre, szklanki pracują. No bo dajmy na to że ściągnę głowice i okaże się że zawory w porządku. Zostanie uszczelka (przedmuch pomiędzy komorami) albo pierścionki. Jak sprawdzić szczelność tłoków? Pewnie polać olejem i przekręcić wałem. Ale zostaje druga głowica i w pewnym momencie prawe tłoki spotkają się z zaworami.  Oczywiście może to być jeszcze pęknięcie głowicy itp.  Wyjdzie w praniu;)

Jakieś sugestie/złote myśli ??:)

 

Edytowane przez dement
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...