Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Który z zestawów jest lepszy? HELP !


ArcziA418T

Rekomendowane odpowiedzi

witam chce wstawic do a4 b5 avant taki oto sprzęt żeby poprawić niskie tony głośniki seria nokia + radio alpine cde- 170rr 

który z tych zestawów będzie lepszy? 

1. https://www.olx.pl/oferta/skrzynia-basowa-clarion-sw3013b-700w-wzmacniacz-magnat-500w-CID5-IDp0IW7.html#6d3ee37cb3

2. https://www.olx.pl/oferta/subwoofer-alpine-sbg-1244bp-wzmacniacz-alpine-bbx-t600-gwarancja-CID5-IDokOJA.html#af7bcb993c

1. Mogę mieć za 420/450zł

2. Zbiłem cenę max do 630zł

Który zestaw i dlaczego? Osobiście od dawna myślałem nad zestawem nr 2 gdyż bardzo mi się podobał wizualnie i pasował by mi do reszty, aczkolwiek czy jest sens akurat dopłacać do tego zestawu? 

Z góry dziękuje za każdą pomoc, i również czekam na inne propozycje. 

Niestety sam tego nie będę podłączał gdyż jestem w tym zielony wiąże się to z dod. kosztem ok. 300zł a nie chciałem wydawać dużo więc nwm czy jest sens dopłacać do tego zestawu nr 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to zależy jak Lubisz grać w aucie, w/g mnie nokie fabryczne i taki bas to się mija z celem, szkoda pieniędzy

jeśli Chcesz tylko wzmocnić bas a nie robić awaryjnego otwierania bałagażnika lub otrzepywać zimą auto ze śniegu to taniej wyjdzie wymiana nokii w drzwiach przednich na lepszy zestaw i tyle

a do bagażnika mały subik do lewej wnęki

jest jeszcze opcja - jeśli grają tylne drzwi - w nich zmienić głośniki na woofery i dołożyć wysokie tony by pasażerom plomby nie powypadały z zębów - bas będzie grał za Tobą a regulacją przód / tył ustawisz proporcje basu do reszty pasma

Edytowane przez kłatro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się