Shiksu93 Opublikowano 1 Października 2017 Opublikowano 1 Października 2017 Witajcie. Dziś ze szwagrem wymieniliśmy cały komplet wahaczy na przodzie + amortyzatory. Wszystko podokrecane i wgl, a tu zonk bo nagle zacząłem słyszeć stukanie na nierównościach czy przy przejeździe przez przejazd. Dodam że wcześniej tego nie było mimo że amory praktycznie nie trzymały, a gumy na kościach były w dość kiepskim stanie. Myślałem że poprawie jakosc prowadzenia, a tu niespodzianka w formie stuków. Mam dwa spostrzeżenia co może was naprowadzić na odpowiedź. 1. Jeszcze przed wymianą tego wszystkiego czasem miałem wrażenie że bieg wchodzi tak jakby szybciej, wajcha do zmiany biegów miała krótszy skok. Ale to czasem. 2. Stare amortyzatory nie były skręcone do końca. Chodzi mi o tą nakrętkę co się wkręca z poduszką amortyzatora na tłok a w nowych amortyzatorach skręciliśmy ja do oporu. Czy to może być związane z brakiem ustawienia zbierznosci (ustawiona na chwilę przy miarce aby dojechać do domu a potem na ustawienie zbieżności)? Czy to mogą być jakieś inne tuleje czy gumy o których nie wiem? Doradzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się