Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 B8 2.0 TDI - wymiana silnika serwis - pompa paliwa i zabierak - pomoc w rozszyfrowaniu


mry_

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

Zostałem posiadaczem Audi A4 B8 2.0 TDI, import Niemcy i takie tam ;) 

Potwierdzony przebieg 218.000 km (aaaa, właśnie - firmowo jeżdżę nowym Superb - nie umywa się do 7 lat starszej A4-ki!!! - wyciszenie, stabilność).

 

W 2011 roku przy 125.000 km auto miało - odczytane w Polsce u znajomego - cytuję: wymiana głowicy silnika i wału korbowego. Wpis w książce serwisowej - cytuję: Motor erneuvert

Czy takie działania obejmują wymianę wadliwej pompy czy pompa mogła pozostać stara, mowa oczywiście o zabieraku? Przerabiałem temat w Passku B6 więc wiem jak się to robi i czym grozi. Bardziej zależy mi na ustaleniu jak mogła wyglądać praktyka takich działań serwisowych, jakie są zasady.

 

Dwumasa wymieniana na 132.000 km więc wszelki osprzęt zapewne pozostał, z turbiną włącznie.

 

Z góry dziękuję.

 

Edytowane przez mry_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...