Ogryzek Opublikowano 16 Października 2017 Opublikowano 16 Października 2017 Witam wszystkich, na początek powiem że moja wiedza z zakresu mechaniki póki co ogranicza się do minimum i przepraszam za zaśmiecanie forum kolejnym wątkiem na ten temat, ale po przeczytaniu podpiętych wątków na ten temat mam straszny mętlik w głowie i połowa informacji jest tam dla mnie dość zawiła. Tak więc moja prośba: Czy mógłby to ktoś krótko podsumować dla ludzi o pokruju wiedzy podobnym do mojej? Opcje znalezione prze zemnie na forum oraz zasłyszane: *W podpietym temacie Dev-a mamy zestaw z: 1. koło jednomasowe z audi 80, moje jest z silnika ABK 2.0i 85kW - 80zł 2. docisk z audi 80 S2, Sachs lub LUK - 350zł 3. używana tarcza sprzęgła z 2.5tdi V6 240 mm - 40zł 4. seryjne łozysko oporowe Swag - 80zł + opis co należy z tym zrobić i jest to dość kosztowna metoda (1200zł całość) chodź nadal opłacalna w porównaniu z zestawem z dwumasem. *Spotkałem się też z opcją przełożenia zestawu od A4 1.9 tdi (silnik 1Z?), ale nie znalazłem dokładnego prostego opisu co i jak trzeba zrobić. * Następnie widziałem stwierdzenie iż: kompletne sprzegło Audi 80 ACE pasuje do 1.8t * Są też gotowe zestawy Valeo (1300zł) oraz Statim (700zł) I tu pytanie jak warto to zrobić i czy wg robić jeżeli dwumas okaże się jeszcze sprawny?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się