Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana dwumasu na jednomas 1.8t - podsumowanie


Ogryzek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

na początek powiem że moja wiedza z zakresu mechaniki póki co ogranicza się do minimum i przepraszam za zaśmiecanie forum kolejnym wątkiem na ten temat, ale po przeczytaniu podpiętych wątków na ten temat mam straszny mętlik w głowie i połowa informacji jest tam dla mnie dość zawiła.  Tak więc moja prośba: Czy mógłby to ktoś krótko podsumować  dla ludzi o pokruju wiedzy podobnym do mojej?

Opcje znalezione prze zemnie na forum oraz zasłyszane:

*W podpietym temacie Dev-a mamy zestaw z:

1. koło jednomasowe z audi 80, moje jest z silnika ABK 2.0i 85kW - 80zł

2. docisk z audi 80 S2, Sachs lub LUK - 350zł

3. używana tarcza sprzęgła z 2.5tdi V6 240 mm - 40zł

4. seryjne łozysko oporowe Swag - 80zł
+ opis co należy z tym zrobić i jest to dość kosztowna metoda (1200zł całość) chodź nadal opłacalna w porównaniu z zestawem z dwumasem.

*Spotkałem się też z opcją przełożenia zestawu od A4 1.9 tdi (silnik 1Z?), ale nie znalazłem dokładnego prostego opisu co i jak trzeba zrobić.

* Następnie widziałem stwierdzenie iż: kompletne sprzegło Audi 80 ACE pasuje do 1.8t

* Są też gotowe zestawy Valeo (1300zł) oraz Statim (700zł) 

I tu pytanie jak warto to zrobić i  czy wg robić jeżeli dwumas okaże się jeszcze sprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...