Jump to content
IGNORED

Wymiana dwumasu na jednomas 1.8t - podsumowanie


Recommended Posts

Posted

Witam wszystkich,

na początek powiem że moja wiedza z zakresu mechaniki póki co ogranicza się do minimum i przepraszam za zaśmiecanie forum kolejnym wątkiem na ten temat, ale po przeczytaniu podpiętych wątków na ten temat mam straszny mętlik w głowie i połowa informacji jest tam dla mnie dość zawiła.  Tak więc moja prośba: Czy mógłby to ktoś krótko podsumować  dla ludzi o pokruju wiedzy podobnym do mojej?

Opcje znalezione prze zemnie na forum oraz zasłyszane:

*W podpietym temacie Dev-a mamy zestaw z:

1. koło jednomasowe z audi 80, moje jest z silnika ABK 2.0i 85kW - 80zł

2. docisk z audi 80 S2, Sachs lub LUK - 350zł

3. używana tarcza sprzęgła z 2.5tdi V6 240 mm - 40zł

4. seryjne łozysko oporowe Swag - 80zł
+ opis co należy z tym zrobić i jest to dość kosztowna metoda (1200zł całość) chodź nadal opłacalna w porównaniu z zestawem z dwumasem.

*Spotkałem się też z opcją przełożenia zestawu od A4 1.9 tdi (silnik 1Z?), ale nie znalazłem dokładnego prostego opisu co i jak trzeba zrobić.

* Następnie widziałem stwierdzenie iż: kompletne sprzegło Audi 80 ACE pasuje do 1.8t

* Są też gotowe zestawy Valeo (1300zł) oraz Statim (700zł) 

I tu pytanie jak warto to zrobić i  czy wg robić jeżeli dwumas okaże się jeszcze sprawny?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...