Ogryzek Posted October 16, 2017 Posted October 16, 2017 Witam wszystkich, na początek powiem że moja wiedza z zakresu mechaniki póki co ogranicza się do minimum i przepraszam za zaśmiecanie forum kolejnym wątkiem na ten temat, ale po przeczytaniu podpiętych wątków na ten temat mam straszny mętlik w głowie i połowa informacji jest tam dla mnie dość zawiła. Tak więc moja prośba: Czy mógłby to ktoś krótko podsumować dla ludzi o pokruju wiedzy podobnym do mojej? Opcje znalezione prze zemnie na forum oraz zasłyszane: *W podpietym temacie Dev-a mamy zestaw z: 1. koło jednomasowe z audi 80, moje jest z silnika ABK 2.0i 85kW - 80zł 2. docisk z audi 80 S2, Sachs lub LUK - 350zł 3. używana tarcza sprzęgła z 2.5tdi V6 240 mm - 40zł 4. seryjne łozysko oporowe Swag - 80zł + opis co należy z tym zrobić i jest to dość kosztowna metoda (1200zł całość) chodź nadal opłacalna w porównaniu z zestawem z dwumasem. *Spotkałem się też z opcją przełożenia zestawu od A4 1.9 tdi (silnik 1Z?), ale nie znalazłem dokładnego prostego opisu co i jak trzeba zrobić. * Następnie widziałem stwierdzenie iż: kompletne sprzegło Audi 80 ACE pasuje do 1.8t * Są też gotowe zestawy Valeo (1300zł) oraz Statim (700zł) I tu pytanie jak warto to zrobić i czy wg robić jeżeli dwumas okaże się jeszcze sprawny?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now