johny1000 Opublikowano 23 Listopada 2017 Opublikowano 23 Listopada 2017 (edytowane) Witam, posiadam audi a4b8 143 KM CAGA 2,0 TDI w mulitronicu z 2008 roku. Jadąc dzisiaj es-ką postanowiłem sobie trochę przyspieszyć i "przepalić auto". Przełączyłem na sport i przyspieszyłem do 170. O dziwo więcej nie chciała iść, ledwo się zbierała. Więc przełączyłem na D i zacząłem zwalniać. Auto szarpnęło mi parę razy i jechało dalej. Po chwili zafalowały obroty i zaczęło coś szumieć jakbym złapał kapcia... zwolniłem do 70, auto praktycznie nie chciało jechać i zwalniało nadal. przy około 35 km/h obroty wskoczyły na 4 tys., szumienie przeobraziło się w wycie i poczułem dziwny zapach jakby się coś zatarło. Zatrzymałem się. Po zatrzymaniu przerzuciłem na N. Po ponownym wrzuceniu na D auto nie ciągnie do przodu. Na zegarach zauważyłem że zapaliła się kontrolka wykrzyknika w kole zębatym. Wróciłem na lawecie. Obawiam się, że najprawdopodobniej coś ze skrzynią. Tylko dziwi mnie, że nie miałem żadnych niepokojących oznak, że coś jest nie tak. Skrzynia nie przełączała się w tryb awaryjny ani nic, nie migały ani nie świeciły się żadne kontrolki. Do tej pory nie miałem żadnych problemów. Jestem 1000 km po wymianie oleju w skrzyni. Przelatane 242 tysiące. Wiecie co mogło walnąć? Jutro postaram się podpiąć go pod kompa i sczytać błędy. Edytowane 23 Listopada 2017 przez johny1000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się