scania1213 Posted January 27, 2018 Posted January 27, 2018 Cześć wszystkim Właśnie jestem po synchro wałków wydechowym i ssącym... Auto zaczęło normalnie odpalać, przestało przy tym kopcic na niebiesko i poprawiła się dynamika auta, a było tak blisko umówienia się na wymianę uszczelniaczy zaworowych Ale nie o tym rzecz.. Wiem, że reguluje się jeszcze wał korbowy, luzujac dwa wałki (wydech i ssący) i obracając wałem w lewo lub prawo. Wskazania z tej regulacji możemy obserwować w grupie 4 okno 2. U mnie jest na +5, słyszałem że najlepiej gdyby było na 0 bądź 1.0 atdc, czy ktoś mógłby mnie bardziej nakierowac?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now