Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 kombi 2.0TFSI] Problem z włączeniem radia, regulacją klimatyzacji i większością przycisków na konsoli środkowej..


viktorson

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.
Mam pewien dziwny problem z radiem, klimatyzacją i przyciskami konsoli środkowej. MMI było spolszczane. W załączeniu zdjęcie (akurat przypadek z samym logo na ekranie)
Otóż problem wygląda następująco.
Po odpaleniu auta radio włącza się lub nie, pojawia się tylko logo MMI na ekranie, albo startuje po losowym odcinku czasu. Jeśli radio się włączy to na przypadkowej głośności i nie można jej zmienić (o problemach z regulacją głośności czytałem, że to problem z pamięcią w procesorze, ale tu dochodzą jeszcze inne problemy). Klimatyzacja włącza się, ale na ustawieniach sprzed wyłączenia silnika i nie można nic zmienić. Przyciski konsoli środkowej nie działają (stąd brak możliwości regulacji głośności, temperatury, przełączenia źródła dźwięku itp.)
Jeśli radio już wystartowało to w ciągu pierwszych 15 min. jazdy włączy się i wyłączy jeszcze kilka razy w losowych odstępach czasu. Dopiero po tych mniej więcej 15 min. radio włącza się na dobre i do życia wracają wszystkie przyciski (można już np. zmniejszyć temperaturę bo w samochodzie mamy już saunę, można też przyciszyć radio).

Nie mam pojęcia co się dzieje. Wygląda to tak jakby coś musiało się rozgrzać aby zaczęło normalnie działać, ale auto garażowane i w garażu też nie działa.

Proszę o pomoc w znalezieniu przyczyny opisanych problemów . Łatwej będzie wtedy zaprowadzić gdzieś samochód. Tak to można wymieniać w ciemno części i płacić za nie.

Pozdrawiam

IMG_20180205_114833.jpg

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wrclaguna napisał:

a kto ci to robił ??

Nie jestem właścicielem auta, a jedynie użytkownikiem od czasu do czasu.
Ponoć ktoś kto się tym zajmuje, i że się zna (!?).

Spolszczenie zostało zrobione zaraz po zakupie samochodu. Więc w zasadzie odbyła się tylko jedna jazda w oryginale. Choć ponoć wtedy ww. problemy nie występowały.

Dowiedziałem się jeszcze, że spolszczający twierdzi, że ten typ tak ma i trzeba wymienić procesor.

Czyli, że tego typu objawy mogą być spowodowane niefachowym spolszczaniem zestawu? Co w takiej sytuacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o podłączenie kompa po OBD czy jest możliwość odczytania w inny sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję

A czy jest szansa aby coś odczytać przy pomocy interfejsu ELM 327 (na kablu)? I czy jest jakieś darmowe oprogramowanie do Audi działający z tym interfejsem?

Przejrzałem poniższy temat, ale nic nie znalazłem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...