Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie uszczelki pod głowicą 1.6 ahl


Robertk86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,  rok temu była wymieniona uszczelka pod głowicą w moim 1.6 ahl.  Powodem było bulgotanie w desce rozdzielczej,  twarde przewody chlodnicy. Po czym okazało się że kompresja cylindrów wali w układ chłodzenia. Po remoncie bulgotanie zniknęło przewody nie byly twarde. Problem polega na tym że od kilku tygodni pojawia się lekkie bulgotanie w desce rozdzielczej,ubyło trochę plynu chłodniczego,  nie dużo ale ubylo.  Martwi mnie to ponieważ nie mam zamiaru znowu robić remontu silnika. Po przejechaniu 14 km dolny wąż i zbiornik są chlodne, przy temperaturze na dworze -5. Gdzie dla porównania brat swoją a6 1.9 tdi po takim samym odcinku km ma zbiornik wyrównawczy bardzo cieply, Nie wiem czy to jest normalne. Ktoś coś doradzi, czy możliwe jest, że znowu uszczelka puściła?  

Edytowane przez Robertk86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto u mechanika,  po kolejnym sprawdzeniu głowicy,  obróbce itp i złożeniu silnika,  płyn zaczął mieszać się z olejem. Okazało się że dół silnika jest pęknięty na którymś cylindrze.  Ogólnie głowica jest ok, auto czeka na przekladke silnika tzn dołu.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...