Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbo HYBRYDOWE 1.9 tdi z turbiny 130KM


GrzesBiTurbo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

przedstawiam projekt hybrydowego turbo pod specjalne zamowienie z przed półroku

 

Prowadzący VW PASSATa 1.9 TDi PD miał setup stworzony na turbinie KKK BRD [nr ori 53039700109] = 170KM
Założenia Klienata:

1) ponad 200KM
2) łatwość Wyprzedania - auto na trasy
3) trwałość
4) rozwój


trafiła do mnie turbina od ZNANEGo TUNERa po przejechaniu 5tkm - tubrbina, BRD która była kompletnie rozje%$# ,nie ma co się rozpisywać)

ze względu na trwałość postawiliśmy na rowiązania firmy GARRET a dokladniej turbine z serii GT17, który przez projektowe rozwiązania wybacza to co w tubawkach jest najważniejsze(ciśnienie oleju)

po poznaniu charakteru jazdy Klieta postawiliśmy na rozwiązanie Mała dupka turbiny rozwiercona pod duży wirnik, większe pełne koło Kompresji o pełnych łopatkach jednak nie ciężkie 11 łopatkowe.

Tworzylismy turbine, która pozwoli kierującemu wyprzedzenie na trasie samochodu bez zmiany biegu - filozofia zaprzegnieta z benzynówek gdzie ogranicza się ilość łopatek koła kompresji(dlatego nie 11 łopatek) aby więcej było zasysanego powietrza przy niższych obrotach oraz pelne lopatki ktore daja dobre efekty przy wyzszych predkosciach obr

Nowe bebechy pomierzone na ramieniu pomiarowym CMM i dostosowane w 3D modeling 

Na wydechu zastosowaliśmy żeliwo obraniane CNC(dużo większy wirnik który może kręcić się do 168000 obr/min-czyli bez przesady) aby nie zmieniać wydechu. PLUG & PLAY. 

Strona dolotowa z racji na wieksze srednice rur dolotowych została zmieniona i również roztoczona CNC. Zmienione A/R w stosunku do serii, pozoztawia pole rozwojowe moim zdaniem do 220-240KM, jednak w tym konkretnym silniku potrzeba wymienoc wtryski bo te pozwolily osiagnac 205 KM i 375 NM

Turbina zestrojona na trwałość - jak na trwałość, czyli jak dla dostawczaków/ciężarówek (bez przeładowań na dole)

 

Cały SETup trafił do MOBILTECH Kraków [sam tam serwisuje swojego RS4 2.7BiT]

Podoba mi się podeście Adriana(MobilTECH) po zainstalowniu turbiny w samochóch jeżdzi jeszcze jakiś czas na programie przejsciowym, który dostosowuje podzepoły  w czasie  na danie w palnik.

Pozdrawiam

GBT

20170830_173606.jpg20170830_173803.jpg

 

 

PART_1524560566475.jpeg20170601_154837.jpgcompressorWheelWithZeiss.jpgHETCMM_Inspection_Compressor_Hsg.5744bc2f315d8.jpg

 

20170826_104856.jpg20170826_104940.jpg

 

Edytowane przez GrzesBiTurbo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...