bruski16 Opublikowano 23 Listopada 2018 Opublikowano 23 Listopada 2018 Witam mam taki problem w swoim B5 1.6 benzyna bez gazu. Podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło przy 2000-2500 tyś obrotach i wrzuce na luz wskazówka obrotomierza spadnie poniżej np. 2 tyś obrotów auto zadrży faluje i spowrotem wróci na 2 tyś. Tak samo jest jak przy hamowaniu. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym też falują obroty i troche drży, jak dodam gazu to jest potem okej. Miał ktoś taki problem?
bruski16 Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 19 godzin temu, Tomeczek8816 napisał: Witam. Obroty do 2000? Witam tak do 2000-2500 tyś mniej więcej. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym wydaje taki dziwny dźwięk wtedy falują obroty jak się troche przygazuje wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze biegi wchodzą raz ciężko raz lekko.
bruski16 Opublikowano 27 Listopada 2018 Autor Opublikowano 27 Listopada 2018 Wydaje mi się, że auto dużo pali. Wiem, że one oszczędne nie są ale jak wlałem za 200 zł to niecałe 2 tygodnie na tym do pracy i po mieście przejeździlem.
Tomeczek8816 Opublikowano 27 Listopada 2018 Opublikowano 27 Listopada 2018 Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś
bruski16 Opublikowano 28 Listopada 2018 Autor Opublikowano 28 Listopada 2018 Ogólnie on się dławił nawet podczas jazdy. Ale elektryk zrobił adaptacje przepustnicy i jest ok.
bruski16 Opublikowano 30 Listopada 2018 Autor Opublikowano 30 Listopada 2018 W dniu 27.11.2018 o 22:06, Tomeczek8816 napisał: Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś A może świece?
Bobidiusz Opublikowano 24 Grudnia 2018 Opublikowano 24 Grudnia 2018 Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce
bruski16 Opublikowano 25 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 25 Grudnia 2018 W dniu 24.12.2018 o 10:55, Bobidiusz napisał: Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym.
Bobidiusz Opublikowano 27 Grudnia 2018 Opublikowano 27 Grudnia 2018 W dniu 25.12.2018 o 15:32, bruski16 napisał: Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym. Ma dużo wspólnego oczyszczenie przepustnicy z nagaru napewno to poprawi polecam umyć ja zmywaczem do tarcz hamulcowych bardzo ładnie schodzi tłusty osad i nic się nie przylepia oczywiście potem przydała by się adaptacja bo silniczek krokowy może ci wariować ale po jakimś czasie się ustabilizuje i sprawdź sobie jeszcze przepływomierz czy na odpietej kostce chodzi ci tak samo i również go wyczyścić jeśli będzie w jakimś osadzie lub częściej kurzu
bruski16 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 Okej rozumiem że do czyszczenia jest trudny dostęp i trzeba ją wyciągnąć i dobrze wyczyścić?
bruski16 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2018 (edytowane) Okej jeszcze mam pytanie nie dotyczące tego tematu. Audi rozgrzewa się tylko do 70,80 stopni. To normalne? Zawsze do 90 się rozgrzewało. Dodam, że mam do wymiany zbiorniczek i ubywa co jakiś czas płyn chłodniczy ale dolewam płyn. Miałem już kupiony nowy zbiornik ale nie pasuje na czujnik do mojego. Termostat jest do wymiany? Edytowane 27 Grudnia 2018 przez bruski16
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się