Jump to content
IGNORED

Falują obroty przy wciśniętym hamulcu i sprzęgle


bruski16
 Share

Recommended Posts

Witam mam taki problem w swoim B5 1.6 benzyna bez gazu. Podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło przy 2000-2500 tyś obrotach i wrzuce na luz wskazówka obrotomierza spadnie poniżej np. 2 tyś obrotów auto zadrży faluje i spowrotem wróci na 2 tyś. Tak samo jest jak przy hamowaniu. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym też falują obroty i troche drży, jak dodam gazu to jest potem okej. Miał ktoś taki problem?

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, Tomeczek8816 napisał:

Witam. Obroty do 2000? 

Witam tak do 2000-2500 tyś mniej więcej. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym wydaje taki dziwny dźwięk wtedy falują obroty jak się troche przygazuje wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze biegi wchodzą raz ciężko raz lekko.

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się, że auto dużo pali. Wiem, że one oszczędne nie są ale jak wlałem za 200 zł to niecałe 2 tygodnie na tym do pracy i po mieście przejeździlem. 

Link to comment
Share on other sites

Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś 

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie on się dławił nawet podczas jazdy. Ale elektryk zrobił adaptacje przepustnicy i jest ok.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.11.2018 o 22:06, Tomeczek8816 napisał:

Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś 

A może świece?

Link to comment
Share on other sites

Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 24.12.2018 o 10:55, Bobidiusz napisał:

Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce 

Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym.

Link to comment
Share on other sites

W dniu 25.12.2018 o 15:32, bruski16 napisał:

Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym.

Ma dużo wspólnego oczyszczenie przepustnicy z nagaru napewno to poprawi polecam umyć ja zmywaczem do tarcz hamulcowych bardzo ładnie schodzi tłusty osad i nic się nie przylepia oczywiście potem przydała by się adaptacja bo silniczek krokowy może ci wariować ale po jakimś czasie się ustabilizuje i sprawdź sobie jeszcze przepływomierz czy na odpietej kostce chodzi ci tak samo i również go wyczyścić jeśli będzie w jakimś osadzie lub częściej kurzu 

Link to comment
Share on other sites

Okej rozumiem że do czyszczenia jest trudny dostęp i trzeba ją wyciągnąć i dobrze wyczyścić?

Link to comment
Share on other sites

Okej jeszcze mam pytanie nie dotyczące tego tematu. Audi rozgrzewa się tylko do 70,80 stopni. To normalne? Zawsze do 90 się rozgrzewało. Dodam, że mam do wymiany zbiorniczek i ubywa co jakiś czas płyn chłodniczy ale dolewam płyn. Miałem już kupiony nowy zbiornik ale nie pasuje na czujnik do mojego. Termostat jest do wymiany?

Edited by bruski16
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...