bruski16 0 Posted November 23, 2018 Share Posted November 23, 2018 Witam mam taki problem w swoim B5 1.6 benzyna bez gazu. Podczas jazdy jak wcisnę sprzęgło przy 2000-2500 tyś obrotach i wrzuce na luz wskazówka obrotomierza spadnie poniżej np. 2 tyś obrotów auto zadrży faluje i spowrotem wróci na 2 tyś. Tak samo jest jak przy hamowaniu. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym też falują obroty i troche drży, jak dodam gazu to jest potem okej. Miał ktoś taki problem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomeczek8816 0 Posted November 26, 2018 Share Posted November 26, 2018 Witam. Obroty do 2000? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 19 godzin temu, Tomeczek8816 napisał: Witam. Obroty do 2000? Witam tak do 2000-2500 tyś mniej więcej. Dodam, że przy odpalaniu na zimnym wydaje taki dziwny dźwięk wtedy falują obroty jak się troche przygazuje wszystko wraca do normy. Czasami jeszcze biegi wchodzą raz ciężko raz lekko. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted November 27, 2018 Author Share Posted November 27, 2018 Wydaje mi się, że auto dużo pali. Wiem, że one oszczędne nie są ale jak wlałem za 200 zł to niecałe 2 tygodnie na tym do pracy i po mieście przejeździlem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomeczek8816 0 Posted November 27, 2018 Share Posted November 27, 2018 Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted November 28, 2018 Author Share Posted November 28, 2018 Ogólnie on się dławił nawet podczas jazdy. Ale elektryk zrobił adaptacje przepustnicy i jest ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted November 30, 2018 Author Share Posted November 30, 2018 W dniu 27.11.2018 o 22:06, Tomeczek8816 napisał: Ja miałem inny problem z obrotami. U Ciebie postawił bym na przepustnice. Robiłeś coś A może świece? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobidiusz 0 Posted December 24, 2018 Share Posted December 24, 2018 Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted December 25, 2018 Author Share Posted December 25, 2018 W dniu 24.12.2018 o 10:55, Bobidiusz napisał: Spróbuj dolać płynu hamulcowego nawet jak masz dobry stan to dołek na więcej i zobacz czy coś go zacznie wciągać . Polecam również odpowietrzyć hamulce Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobidiusz 0 Posted December 27, 2018 Share Posted December 27, 2018 W dniu 25.12.2018 o 15:32, bruski16 napisał: Okej kupie i doleje. Ogólnie podejrzewam też na przepustnice do wyczyszczenia ale nie wiem czy to ma coś wspólnego z tym. Ma dużo wspólnego oczyszczenie przepustnicy z nagaru napewno to poprawi polecam umyć ja zmywaczem do tarcz hamulcowych bardzo ładnie schodzi tłusty osad i nic się nie przylepia oczywiście potem przydała by się adaptacja bo silniczek krokowy może ci wariować ale po jakimś czasie się ustabilizuje i sprawdź sobie jeszcze przepływomierz czy na odpietej kostce chodzi ci tak samo i również go wyczyścić jeśli będzie w jakimś osadzie lub częściej kurzu Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 Okej rozumiem że do czyszczenia jest trudny dostęp i trzeba ją wyciągnąć i dobrze wyczyścić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bruski16 0 Posted December 27, 2018 Author Share Posted December 27, 2018 (edited) Okej jeszcze mam pytanie nie dotyczące tego tematu. Audi rozgrzewa się tylko do 70,80 stopni. To normalne? Zawsze do 90 się rozgrzewało. Dodam, że mam do wymiany zbiorniczek i ubywa co jakiś czas płyn chłodniczy ale dolewam płyn. Miałem już kupiony nowy zbiornik ale nie pasuje na czujnik do mojego. Termostat jest do wymiany? Edited December 27, 2018 by bruski16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now