nizi26 Opublikowano 24 Listopada 2018 Opublikowano 24 Listopada 2018 Witam wszystkich, problem w moim szerszeniu jest dość rozległy , więc zaczne od początku problemu. Na początku lipca podczas jazdy zapalił mi sie silnik po przejechaniu ok. 800 m( silnik 2.8 v6 aah 174 km+gaz) , prawdopodobnie zwarcie właśnie na instalacji lpg, cała wiązka do wymiany, filtry powietrza, silniczek krokowy i dużo , dużo różnych pierdółek. Po 3 miesiącach zdobyłem wszyskie części i zaczęła sie moja przygoda z czyszczeniem pół silnika i składaniu. Zdjąłem cały kolektor ssący, wymieniłem wszystkie uszczelki, świece , filtry itp. Po złożeniu okazało się , że brak iskry.. Wyczytałem że powodem może być czujnik halla, mój akurat nje wyglądał żeby był w dobrej kondycji więc go wymieniłem, dalej nic... Moduł zapłonu mialem troche inny niż oryginał , więc też zamówiłem oryginał lecz nadal iskry nie ma, świecę zmieniłem na stare lecz nadal skucha. Zostaje tylko opcja że coś źle podłączyłem(tylko nir mam pojecia co) ewentualnie czy komputer mógł zostać uszkodzony przez jakieś spiecie podczas mojego ogniska pod maską?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się