Vojtech Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, chciałem się przywitać i niestety muszę od razu prosić Was o pomoc. Niedawno stałem się posiadaczem A4 BRD. Wymieniłem rozrząd i coś złego zaczęło się dziać z autem, mianowicie zaczęło szarpać, nie mogło przyspieszyć i na końcu gasnąć w momencie gdy dostanie trochę większe obroty rzędu 3000-4000. Sprawa wygląda tak, że czasem przyspieszając silnik zaczyna w pewnym momencie nierówno pracować, cała buda się trzęsie, obroty przestają rosnąć i zatrzymują się na 3000, po wciskaniu i odpuszczaniu gazu - brak reakcji, po wciśnięciu sprzęgła gaśnie i trudno go odpalić (1-2 minuty kręcenia ale odpala). Poza tym wszystko działa poprawnie. Błędy VAG: P1269:26 Zawór pompowtryskiwacza cylinder 4- sygnał nieprawdopodobny (implausible signal). Zwarcie do plusa. P1650:69 Magistrala danych napędu. Brak info racji z zestawu wskaźników, zwarcie do masy. P0299:26 Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Zwarcie do plusa. Szukałem odpowiedzi na forum, wydaje mi się, że to może być listwa elektryczna pompowtrysków, ale chciałem Was zapytać o zdanie, być może to coś innego – padnięty PD,EGR, czujnik wału lub coś innego. Jakieś pomysły?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now