Vojtech Opublikowano 6 Marca 2019 Opublikowano 6 Marca 2019 Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Jest to mój pierwszy post, chciałem się przywitać i niestety muszę od razu prosić Was o pomoc. Niedawno stałem się posiadaczem A4 BRD. Wymieniłem rozrząd i coś złego zaczęło się dziać z autem, mianowicie zaczęło szarpać, nie mogło przyspieszyć i na końcu gasnąć w momencie gdy dostanie trochę większe obroty rzędu 3000-4000. Sprawa wygląda tak, że czasem przyspieszając silnik zaczyna w pewnym momencie nierówno pracować, cała buda się trzęsie, obroty przestają rosnąć i zatrzymują się na 3000, po wciskaniu i odpuszczaniu gazu - brak reakcji, po wciśnięciu sprzęgła gaśnie i trudno go odpalić (1-2 minuty kręcenia ale odpala). Poza tym wszystko działa poprawnie. Błędy VAG: P1269:26 Zawór pompowtryskiwacza cylinder 4- sygnał nieprawdopodobny (implausible signal). Zwarcie do plusa. P1650:69 Magistrala danych napędu. Brak info racji z zestawu wskaźników, zwarcie do masy. P0299:26 Regulacja ciśnienia doładowania. Nieosiągnięta granica regulacji. Zwarcie do plusa. Szukałem odpowiedzi na forum, wydaje mi się, że to może być listwa elektryczna pompowtrysków, ale chciałem Was zapytać o zdanie, być może to coś innego – padnięty PD,EGR, czujnik wału lub coś innego. Jakieś pomysły?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się