Jump to content
IGNORED

A4B5 ANB swap na APU kilka pytan.


Recommended Posts

Posted

Witam, zakupilem niedawno a4b5 ANB chodzil pieknie do momentu wymiany oleju... mianowicie lancuch zacza szelescic dosc mocno, po sciagnieciu pokrywy zaworow widok beznadziejny tzn czarno... (ciezko mechanicznie wyczyscic pokrywe zaworow od srodka, tak ulepione I przyschniete) do tego dogrzebalem sie do turbo I tez rewelacji nie ma wiec wpadlem na genialny pomysl aby wrzucic APU kompletny z calym osprzetem  kompem itd.. raczej problemu nie bedzie jedynie  nie bardzo wiem jak ominac immo bo zostalyby wtedy moj stary licznik kluczyki petla, a komp bylby od APU (kolega posiada chinola kompa ktory w miare ogarnia, program WOW (jest jakas funkcja kodowania immo) moze ktos mial stycznosc I sie wypowie czy idzie tym ogarnac ten immo) ogolnie co powiecie na ten swap? Grzebac w tym moim ANB to do wymiany napinacz z lancuchem regeneracja turbo a wyczyscic silnik z tego nagaru wydaje mi sie nie realne... ktos dlugo nie wymienial oleju plus prawdopodobnie na koniec zalany byl jakims cudem jak motodoctor. Zdjecie obrazuje jak to mnie wiecej wyglada, kompresja ponad 12  ale nato to tez moze miec wplyw ten syf?

IMG_20190225_224115.jpg

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...