kriso000 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 Opublikowano 21 Kwietnia 2019 (edytowane) Jak w temacie. Zakupiłem tydzień temu AUDI A3 1.9 TDI BXE 105KM. Długo się nie zastanawiając, dzień później wgrałem jej mapę w warsztacie w którym czipowałem każde auto do tej pory. Z fabrycznych 105KM i 240nm zrobiłem 135KM i 325nm. Pierwszy dzień auto zauważalnie lepiej się zbierało. Dzisiaj jadąc uchyliłem szybę i usłyszałem dziwne świsty, niczym w samochodzie wyścigowym. Mianowicie jest to charakterystyczny świst, przy zmianie biegów na wyższy. Gdy mam ok. 3k obrotów i zmieniam bieg na wyższy, w chwili gdy jadę na sprzęgle zmieniając bieg słychać właśnie ten jakby "gasnący" świst. Jedyne z czym kojarzy mi się ten dźwięk to filmiki na których ktoś piłuje jakiegoś gofera zrobionego na 300 koni, i jest to chyba świst turbiny. Dodam że auto jakby przyspiesza już mniej zrywnie, nie wiem czy to efekt tego że sobie wmówiłem, że coś się z nim dzieje, czy nie... Co wy o tym sądzicie? Takie świsty z turbiny są normalką? Miałem 2 samochody z tym samym silnikiem, rówinież zrobione na ok. 140KM i nigdy nie słyszalem takich świstów. Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez kriso000
kriso000 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2019 (edytowane) Edit: gdy wciskam gaz do końca, niezależnie na ktorym biegu, przy ok. 2 tyś obrotów, do 2300-2400 auto wpada w dziwne wibracje. Powyzej 2400 obrotów jedzie normalnie. Gdy nie duszę pedału gazu do podłogi wibracje nie występują. Można porównać je do wibracji które odczuwamy gdy za szybko zmienimy bieg i jedziemy na zbyt niskich obrotach. Co jest grane z tym autem? Edytowane 28 Kwietnia 2019 przez kriso000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się