Skeeber Opublikowano 23 Maja 2019 Opublikowano 23 Maja 2019 Witam Kolegow, Mam 2 problemy z Tiguanem mojej zony z silnikiem CFFB, obecnie 207000 przebiegu, full historia i serwis ASO. Mam nadzieje ze bedziecie mnie w stanie nakierowac na przyczyne, wszystkie naprawy przy aucie wykonuje osobiscie i to pierwsze powazniejsze problemy z dieslami ktore mialem. 1) Silnik ma metaliczny stukot w gornej czesci i lekko poszarpuje na zimnym. Podejrzewalem wtryski, dzis poszla wymiana filtra ON, zalany plukanka Liqui Moly. W filtrze brak opilkow metalu. Korekcje na zimnym przed plukanka : IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 1.76 mg/stroke IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 -0.72 mg/stroke IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -0.31 mg/stroke IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 -0.72 mg/stroke Po plukance po kilku minutach pracy(metaliczny stukot ciagle obecny) : IDE00365 Injection amount deviation cylinder 1 0.87 mg/stroke IDE00366 Injection amount deviation cylinder 2 -0.53 mg/stroke IDE00367 Injection amount deviation cylinder 3 -0.41 mg/stroke IDE00368 Injection amount deviation cylinder 4 0.07 mg/stroke Czy i jesli tak ile wtryskow do wymiany? Na cylindrze nr1 wg kwalifikuje sie do wymiany 2) po odkreceniu korka oleju jest spory pulsujacy wyziew gazow, napewno wiekszy duzo niz standardowo. Czy mozliwe ze padly podkladki pod wtryskami czy moze przyczyna moze byc inna?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się