Jump to content
0
Skeeber

2.0 TDI CR CFFB

Recommended Posts

Witam Kolegow,

Mam 2 problemy z Tiguanem mojej zony z silnikiem CFFB, obecnie 207000 przebiegu, full historia i serwis ASO. Mam nadzieje ze bedziecie mnie w stanie nakierowac na przyczyne, wszystkie naprawy przy aucie wykonuje osobiscie i to pierwsze powazniejsze problemy z dieslami ktore mialem. 

1) Silnik ma metaliczny stukot w gornej czesci i lekko poszarpuje na zimnym. Podejrzewalem wtryski, dzis poszla wymiana filtra ON, zalany plukanka Liqui Moly. W filtrze brak opilkow metalu. Korekcje na zimnym przed plukanka

IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 1.76 mg/stroke
IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.72 mg/stroke
IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.31 mg/stroke
IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 -0.72 mg/stroke

Po plukance po kilku minutach pracy(metaliczny stukot ciagle obecny) 

IDE00365   Injection amount deviation cylinder 1 0.87 mg/stroke
IDE00366   Injection amount deviation cylinder 2 -0.53 mg/stroke
IDE00367   Injection amount deviation cylinder 3 -0.41 mg/stroke
IDE00368   Injection amount deviation cylinder 4 0.07 mg/stroke

Czy i jesli tak ile wtryskow do wymiany? Na cylindrze nr1 wg kwalifikuje sie do wymiany

2) po odkreceniu korka oleju jest spory pulsujacy wyziew gazow, napewno wiekszy duzo niz standardowo. Czy mozliwe ze padly podkladki pod wtryskami czy moze przyczyna moze byc  inna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ktos...cos ...??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...