Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Prośba o analizę logów (Toledo ASV)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

moze byc .. choc sa minimalne problemy ze stabilizacja doladowania ...

Opublikowano

moze byc .. choc sa minimalne problemy ze stabilizacja doladowania ...

Czy mógłbyś mi podpowiedzieć co jest przyczyną braku stabilizacji doładowania?

Dodam, że tydzień temu turbo było w czyszczeniu, po problemach z notlaufami (doładowanie dochodziło do 2570.4mbar). Powyższe logi robione były jakieś 3 dni po czyszczeniu. Czy przy takich wahaniach ciśnienia doładowania, auto będzie łapało notlaufy, czy musi być przekroczona jakaś wyższa granica, żeby do tego doprowadzić? Przegoniłem go kilka razy do 160km/h na V biegu i nie było probelmów.

Dzięki za wszelką pomoc i sorki, że z Seatem tak wyskoczyłem, ale wiem, że macie tu na forum wielu szpeców:)

Opublikowano

sam sobie odpowiedziales ... :wink4: czyszczenie turbo najprawdopodobniej jest tego przyczyna ... [delikatnie sie lopatki przycinaja]

pojezdzij troszke [ale tak zeby turbo pracowalo :wink4:] i zrob ponownie logi ... moze sie wszystko ulozy ...

tak jak napisalem nie jest zle .. a do notlauf'u to Ci duzo brakuje ... :wink4:

Seat fajny samochod ... :decayed:

Opublikowano

Możesz spróbować wydłużyć sztange aktuatora o 2 pełne obroty śruby. Masz ciut zawysokie wypełnienie, powinno być 62-65% maksymalnie, ale może być to spowodowane przycinaniem kierownic. Jednak jak wydłużysz to sprężyna aktuatora nabierze więcej siły(większe ugięcie w położeniu górnym) i może łatwiej pokona ewentualny opór.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...