Jump to content
IGNORED

[INNE] Prośba o analizę logów (Toledo ASV)


Recommended Posts

Posted

moze byc .. choc sa minimalne problemy ze stabilizacja doladowania ...

Posted

moze byc .. choc sa minimalne problemy ze stabilizacja doladowania ...

Czy mógłbyś mi podpowiedzieć co jest przyczyną braku stabilizacji doładowania?

Dodam, że tydzień temu turbo było w czyszczeniu, po problemach z notlaufami (doładowanie dochodziło do 2570.4mbar). Powyższe logi robione były jakieś 3 dni po czyszczeniu. Czy przy takich wahaniach ciśnienia doładowania, auto będzie łapało notlaufy, czy musi być przekroczona jakaś wyższa granica, żeby do tego doprowadzić? Przegoniłem go kilka razy do 160km/h na V biegu i nie było probelmów.

Dzięki za wszelką pomoc i sorki, że z Seatem tak wyskoczyłem, ale wiem, że macie tu na forum wielu szpeców:)

Posted

sam sobie odpowiedziales ... :wink4: czyszczenie turbo najprawdopodobniej jest tego przyczyna ... [delikatnie sie lopatki przycinaja]

pojezdzij troszke [ale tak zeby turbo pracowalo :wink4:] i zrob ponownie logi ... moze sie wszystko ulozy ...

tak jak napisalem nie jest zle .. a do notlauf'u to Ci duzo brakuje ... :wink4:

Seat fajny samochod ... :decayed:

Posted

Możesz spróbować wydłużyć sztange aktuatora o 2 pełne obroty śruby. Masz ciut zawysokie wypełnienie, powinno być 62-65% maksymalnie, ale może być to spowodowane przycinaniem kierownic. Jednak jak wydłużysz to sprężyna aktuatora nabierze więcej siły(większe ugięcie w położeniu górnym) i może łatwiej pokona ewentualny opór.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...