Jac Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Witam. Przeczytałem na forum wiele fajnych instrukcji dotyczących wskaźnika paliwa i sprawdzenia pływaka w baku, obejrzałem nawet kilka fotek, ale wszystkie niestety dotyczą B5, a brak instrukcji do B6. Mimo że elementy przy baku w B5 i B6 są podobne, proszę o potwierdzenie czy w B6 również ściąga się 2 przewody do paliwa, aby wyciągnąć pływak. W jaki sposób zrobić to najlepiej, bo mam z tym problem - po prostu nie chce zejść??? Na siłę ciągnąć czy podważyć śrubokrętem???[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 22:04_________________________________________________ Może ktoś ma jakiś rysunek czy instrukcję B6, która pokazuje jak to działa, co jest co (który to czujnik paliwa, itp.), do czego służą poszczególne elementy w baku. Zaglądam tam, ale że jest mało miejsca trudno zobaczyć dokładnie co zrobić, aby dobrze pokazywało poziom paliwa. [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 09:31_________________________________________________ Niech ktoś mi chociaż napisze, który to ten czujnik paliwa w tym baku, żebym wiedział co mam tam dziubać. Czy to ten pręt/drut długi na którego końcu jest czujnik i ma być na górze równo z paliwem, a nie na dnie ??? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać.
fshiper Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Mam podobny problem, podczepiam się do pytania
carlos666 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 a ten duży pierścień trzymający odkręciłeś? NR9 na fotce. http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A4/2001/249/50/3128816/ węzyki są albo samozatrzaskowe, albo przykręcane na obejmę
Jac Opublikowano 18 Marca 2009 Autor Opublikowano 18 Marca 2009 W końcu konkret i chyba pierwsza osoba, która coś wie. Wielkie dzięki za rysunek... od razu dodał mi inspiracji i motywacji do dalszej pracy nad tym. Z pierścieniem nie ma problemu - odkręcam swobodnie za każdym razem. Problem pojawia się dalej: - jak odkręcić/oderwać 2 wężyki: na obejmy nie są, czyli pewnie samozatrzaskowe, ale ciągniecie na siłę czy podważanie od spodu nic nie daje. Jaki tu jest sposób na ich odczepienie ?? - druga sprawa, chociaż nie wyciągnąłem całego mechanizmu z baku z uwagi na trzymające wężyki, to do połowy się udało, żeby cokolwiek w środku zobaczyć. I teraz pytanie: gdzie jest czujnik paliwa, który element odpowiada za wskazywanie poziomu paliwa i jak poprawnie powinien być zamontowany. Poruszałem, postukałem w ten odstający pręt (trzyma się luźno, leci do góry, chyba jak trzeba), ale to nie dało żadnych efektów i wskaźnik paliwa dalej wskazuje na zero. Co tam trzeba ruszyć w tym pływaku, aby wskaźnik działał?
carlos666 Opublikowano 18 Marca 2009 Opublikowano 18 Marca 2009 Wszystko jest na tej stronie... http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A4/2001/249/57/3161551/ http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A4/2001/249/57/3162049/ a to chyba do quattro http://etka.auto2.ru/epc/cat/au/A4/2001/249/57/3162078/ wtyk wężyka ściskasz po bokach i sam wychodzi.
Jac Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Dzięki za pomoc, dziś sprawdzę instrukcje w praktyce[br]Dopisany: 21 Marzec 2009, 08:51_________________________________________________ Okazało się, że u mnie trzeba po prostu odpowiednio ustawić pływak by wskaźnik działał. także działa, ale pojawił się natomiast inny problem - wskaźnik paliwa pokazuje odwrotnie poziom paliwa. co można z tym zrobić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się