Meister Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 (edytowane) Rozrząd przesunięty -8* -7* - czyli walnięty któryś ślizg, z resztą, był kawałek plastiku w misce.Prawa głowica 7.5-8 barów - fazator mocno "lata"Lewa głowica 9-10 barów - fazator też luźny ale dużo mniej niż na prawejOgólnie w internecie zauważyłem tendencję do większego ciśnienia na lewym banku.Próba olejowa podnosi średnio o 1.5 bara (ale nie więcej niż 10 barów) , czyli dół idealny nie jest. Pije odrobinę (1l/3000-4000 km) oleju i jest nagar na tłokach.Czy to możliwe, że przez przesunięty rozrząd i luźne fazatory, zawory nie domykają się w odpowiednim czasie i ciśnienie przez nie ucieka?Co najlepsze z takim ciśnieniem auto zbiera się poniżej 6s do 100km/hi kolega zastanawia się nad remontem przy okazji wymiany rozrządu, ale jeżeli auto jedzie jak trzeba to raczej nie ma sensu ruszać głowic i pierścieni? Edytowane 28 Stycznia 2020 przez Meister
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się