Jump to content
IGNORED

Niskie ciśnienie sprężania skutkiem rozrządu?


Recommended Posts

Posted (edited)

Rozrząd przesunięty -8* -7* - czyli walnięty któryś ślizg, z resztą, był kawałek plastiku w misce.
Prawa głowica 7.5-8 barów - fazator mocno "lata"
Lewa głowica 9-10 barów - fazator też luźny ale dużo mniej niż na prawej
Ogólnie w internecie zauważyłem tendencję do większego ciśnienia na lewym banku.

Próba olejowa podnosi średnio o 1.5 bara (ale nie więcej niż 10 barów) , czyli dół idealny nie jest. Pije odrobinę (1l/3000-4000 km) oleju i jest nagar na tłokach.

Czy to możliwe, że przez przesunięty rozrząd i luźne fazatory, zawory nie domykają się w odpowiednim czasie i ciśnienie przez nie ucieka?

Co najlepsze z takim ciśnieniem auto zbiera się poniżej 6s do 100km/h
i kolega zastanawia się nad remontem przy okazji wymiany rozrządu, ale jeżeli auto jedzie jak trzeba to raczej nie ma sensu ruszać głowic i pierścieni?

Edited by Meister

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...