Meister Posted January 28, 2020 Posted January 28, 2020 (edited) Rozrząd przesunięty -8* -7* - czyli walnięty któryś ślizg, z resztą, był kawałek plastiku w misce.Prawa głowica 7.5-8 barów - fazator mocno "lata"Lewa głowica 9-10 barów - fazator też luźny ale dużo mniej niż na prawejOgólnie w internecie zauważyłem tendencję do większego ciśnienia na lewym banku.Próba olejowa podnosi średnio o 1.5 bara (ale nie więcej niż 10 barów) , czyli dół idealny nie jest. Pije odrobinę (1l/3000-4000 km) oleju i jest nagar na tłokach.Czy to możliwe, że przez przesunięty rozrząd i luźne fazatory, zawory nie domykają się w odpowiednim czasie i ciśnienie przez nie ucieka?Co najlepsze z takim ciśnieniem auto zbiera się poniżej 6s do 100km/hi kolega zastanawia się nad remontem przy okazji wymiany rozrządu, ale jeżeli auto jedzie jak trzeba to raczej nie ma sensu ruszać głowic i pierścieni? Edited January 28, 2020 by Meister
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now