GustaF Posted February 7, 2020 Posted February 7, 2020 Witajcie. Sprawa wygląda tak, że ciekłych oring na człodniczce oleju i demontując lekko uchlapało bok silnika. Wybierając w wgłębieniu bloku płyn znalazłem taką oto część. Oglądając chłodniczke nie znalazłem miejsca na taki element. Jeśli nie z niej to obstawiam że wpadło gdy auto robiono w warsztacie lub od instalacji LPG. Prościej byłoby gdyby ktoś pomógł to coś opisać (16mm długości, fi zew 5mm na środku, jeden koniec wewnątrz sześciokąt). Jestem w d... bo nie wiem czy składać, zalewać i jeździć bez obaw. A Auto potrzebne na wczoraj ? Jeśli zły dział proszę o przeniesienie
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now