Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A1 problem z turbo


stojann1989

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przyjechało mi dzisiaj auto z Niemiec i mam problem podczas jazdy zapala się check engine i świece i auto nie ma mocy, podłączyłem pod vcds i pokazało następujące błędy, od czego najlepiej zacząć? dziękuję za pomoc

 

Adres 01: Silnik       Plik etykiet: 03L-906-023-CAY.clb
Oznaczenie elementu: 03L 906 023 KG    HW: 03L 906 023 KP
  Komponent i/lub wersja: R4 1.6l TDI   H63 9978
           Kodowanie: 00114036030401080000
           Kod serwisu: WSC 49764 001 1048576
              Zbiór danych ASAM: EV_ECM16TDI02103L906023KG 003013 (AU21)
                       ROD: EV_ECM16TDI02103L906023KG.rod
                      VCID: 75E154D3D4C13F2E29-8020
3 - iloœæ znalezionych b³êdów. Oto one:

7286 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania 
          P2563 00 [237] - Niewiarygodny sygna³
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 2
                    Przebieg: 217996 km
                    Data: 2020.09.07
                    Czas: 18:35:21

                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 781.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 24.3 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 30 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.344 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 %
                    Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 85.001 %
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 84.998 %
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 2.656 V
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 12

7384 - Regulacja ciœnienia do³adowania 
          P0299 00 [237] - Nieosi¹gniêta granica regulacji
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 3
                    Przebieg: 217997 km
                    Data: 2020.09.07
                    Czas: 19:39:04

                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 2777.50 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 91.8 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 77 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 75 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 28 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 14.344 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Ciœnienie do³adowania: wartoœæ wymagana-MAP_SP_MMV: 2080.82 hPa
                    Ciœnienie do³adowania: wartoœæ rzeczywista-MAP_MMV: 1307.44 hPa
                    Masa powietrza: wartoϾ rzeczywista (mg/suw)-MAF_MES: 545.744 mg/stroke
                    Zawór recyrkulacji spalin (EGR): wartoœæ rzeczywista-ANG_EGRV[0]: 0.000 %
                    Nastawnik przepustnicy: wartoϾ rzeczywista-ANG_THR[0]: 95.996 %
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 37.836 %
                    Moment obrotowy silnika-TQI_SP: 162.13 Nm

7411 - Czujnik po³o¿enia nastawnika ciœnienia do³adowania 
          P2564 00 [032] - sygna³ za niski
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów b³êdów
             Ramka zamro¿ona:
                    Stan b³êdu: 00000001
                    Priorytet b³êdu: 2
                    Czêstoœæ b³êdu: 1
                    Przebieg: 217995 km
                    Data: 2020.09.07
                    Czas: 18:26:52

                    Prêdkoœæ obrotowa silnika: 0.00 /min
                    Unormowana wartoœæ obci¹¿enia: 0.0 %
                    Prêdkoœæ pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura p³ynu ch³odz¹cego: 71 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 36 °C
                    Ciœnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napiêcie zacisku 30: 12.198 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: informacja zwrotna-ANG_BPA[0]: 99.997 %
                    Sterowanie nastawnika ciœnienia do³adowania-ANG_SP_BPA[0]: 20.000 %
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: sterowanie-CTL_LIM_BPA[0]: 4.999 %
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: wart.rzecz.nap.nieprzetw.-V_BPA[0]: 4.995 V
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset otwarty-V_BPA_BOL[0]: 0.498 V
                    Nastawnik ciœnienia do³adowania: offset zamkniêty-V_BPA_TOL[0]: 4.341 V
                    Nastawnik turbosprê¿arki - wysokie ciœnienie: status-LF_STATE_BPA_DISP[0]: 0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...