[B5 1.9 TDI AFN] Kąt wtrysku - dobrze szukam ?

    10 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam.

    Bawiąc sie VAG-iem chciałem sprawdzic kąt wtrysku, na forum

    znalazłem co nieco na ten temat, jednak nie jestem pewien, czy

    znalazłem to, co chciałem. Czy to jest to :-) ?

    vag.jpg

    Na pozycji drugiej jest wielkość 26, czyli chyba nie za dobrze ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Skoryguj ustawienie p[ompy tak aby w poz 2 wartość wynosiła 51.

    Hmm, A4 to mój pierwszy w życiu diesel, trudna to operacja ?

    Może jest w sieci coś na ten temat ?

    Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

    temat regulacji pompy.

    Z góry dzięki za każde info.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

    temat regulacji pompy.

    Slabo szukales. :bicz:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Przeszukałem forum po tym kątem, ale nie znalazłem informacji na

    temat regulacji pompy.

    Slabo szukales. :bicz:

    Może źle się wyraziłem: informacje na temat kąta wtrysku i pompy znalazłem, ale

    już samego opisu jak ten kąt zmienić, to już nie bardzo. Tutaj

    jest co nieco i chyba tego będę się jutro trzymał, nie bardzo mogę się połapać w tym:

    luzujemy śrubę w podstawie pompy (od wewnetrznej strony mocowaia pompy - bez zdjec ciezko wytlumaczyc), oraz z tyłu pompy na dole - kontrującą.

    Fakt, bez zdjęć będzie ciężko, ale spróbować trzeba.

    Jeśli ktoś może mi w tym pomóc, to dzięki wielkie.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bastech[/bsam na tym forum opisywalem, wiec tez znajdziesz.

    Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Przypatrz sie jak jest pompa przymocowana i wszystko zrozumiesz.

    Pompę udało sie "zluzować", choć dostęp do tej tylniej śruby jest wyjątkowy :-)

    Ale po podłączeniu VAG-a (temperatura silnika była 81 C) kąt wtrysku

    w basic settings stale wynosił 000 a TDI Timing wyświetlał komunikat:"Engine (ECT) not warm enough"

    W innych blokach pomiarowych można odczytać temperaturę i tak jak wspomniałem

    wynosiła ona coś ok. 81 C.

    Co mogłem skopać ?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Goodspit

    Może podepnę się pod temat :wink: Podłaczam się w pracy z komputerem pod samochody ciężarowe, ale osobówki przez EOBD mogę też podłączać i właśnie podpiąłem się pod swoją A4. Kąt wtrysku pokazuje mi w stopniach i właśnie tak mnie to zaciekawiło czy 2 stopnie to aby nie za mało :question:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Bastech, moze lepiej jedzcie to kogos kto sie na tym zna, bo jeszcze sobie klopotow narobisz.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    No własnie pytam Tych, co sie znają, czyli Was :-)

    Poniżej zrzut ekranu z VAG-COM:

    vag2.jpg

    Jak widać kąt jest bez przerwy 000, no i ten komunikat o temperaturze

    w TDI Timing (bez względu na to jaki model silnika wybiorę).

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy