Damian98 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Opublikowano 5 Stycznia 2022 Witam, to znów ja i znów z tym kochanym 2.5tdi Potrzebuje pomocy a mianowicie, samochód jechał i zgasł, w przewodzie paliwowym do pompy wtryskowej tylko połowa była wypelniona paliwem. Po całej procedurze odpowietrzania pompy, potem wtryskow samochód zagadał, przejechal 5km i powtórka. Powie mi ktoś jaki numerek ma przekaźnik od pompy paliwa? Czy to 202? Jeśli tak to już mówię co sprawdzone. -pompa wtryskowa podłączona do zewnętrznego zbiornika z paliwem, zasysa normalnie - pompka spietrzajaca podłączona pod prawą nożkę bezpiecznika 28- działa, bulgocze, tłoczy paliwko -wymieniony przekaźnik 202, tak powiedział Pan w sklepie, że to on jest odpowiedzialny za działanie pompki -po podłączeniu pod kompa wywala błąd "wtrysk wstępny wyłączony" Samochód zachował się tak jakby jakoś elektronicznie odcięło dopływ paliwa (nie wiem czy to możliwe) poza tym, dzień przed zauważyłem na podłożu kolorową plame jakby od ropy. Pytanie czy może być to przypchany filtr paliwa i robić takie rzeczy? Czy moze macie jakieś inne pomysły. W samochodzie była wymieniana pompa w zbiorniku na inna, używana dotychczas bez żadnych problemów, auto paliło od strzała, miało moc, nie dymilo itp. Jutro jak bedzie chwila postaram sie pominąć filtr i zobaczyć czy to coś da. Wyczytałem jeszcze, że jest coś takiego jak "czujnik niskiego poziomu paliwa" ale pytanie czy jest coś takiego i czy jego awaria może blokować dopływ paliwa, żeby pompa nie jechała na sucho? Za każda sugestię dziękuję.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się