Jump to content
IGNORED

Pomóc w wyrównaniu poziomu zawieszenia - przód stoi wysoko, tył nisko


Recommended Posts

Posted

Witam

Potrzebuje pomocy w wyrównaniu poziomu zawieszenia a moim Audi.

Pacjent to B6 3.0 ASN z LPG Quattro Tiptronic 

20220409_182450.thumb.jpg.aab35cdb7277575179d60f6c4e92201e.jpg

20220409_182457.thumb.jpg.f57a4842d7a0a82383d7a781149d743d.jpg(wybaczcie za brudne auto)

Jak widać na zdjęciach tył siedzi strasznie nisko, a przód strasznie wysoko. Nie wygląda to dobrze... . Według wlepki w książeczce fabrycznie zawieszenie było 1BV. Klasy wagowe to 0YL oraz 0JJ.

Tył moim zdaniem siedzi zbyt nisko jak na 1BV, a przód za wysoko... może nawet nieco wyżej niż 1BA. Auto takie kupiłem i w końcu chce coś z tym zrobić, ktoś na pewno nie patrzył na klasy i kupił sprężyny jak bądź, aby były.

Moim celem jest żeby auto stało równo biorąc pod uwagę tendencje B6-tek to podnoszenia przodu względem tyłu. Będę zakładał felgi 8.5J ET35 więc muszę przód troszeczkę obniżyć żeby zmieścić koło. Miło by było utwardzić trochę tył, gdyż od czasu do czasu zdarza mi się jechać w 4 osoby po gorszej drodze, więc żeby nie usiadło wtedy całkiem i nie przycierało nic.

Myślałem na kilkoma opcjami

1. Cały komplet sprężyn Eibach ProKit. Obawiam się jednak że w tym przypadku też tył mocno opadnie. Szczególnie że w bagażniku jest butla z gazem.

2. Przód sprężyny Eibach, tył 1BV. Może nawet w jakiejś wyższej klasie wagowej żeby tak nie siadał tyłem. Tu minusem jest to że trudno znaleźć używany tył 1BV w dobrym stanie. A wiadomo że używany może już być uklepany i  znowu może nie dać to zadowalającego efektu.

3. Sprężyny Eibach na przód, na tył nowe zamienniki 1BV. O ile takie istnieją i o ile producenci rzeczywiście biorą pod uwagę obniżenie i twardość sprężyn w porównaniu do fabrycznych. Wtedy również pomyślałbym nad jakąś wyższa klasą aby zniwelować wagę butli.

Proszę o podpowiedź ewentualnie dodatkową poradę co mogę zrobić. Pozdrawiam.

Posted

Ja mam gwint Eibach Pro Street S i ustawiam jak chcę . :whistling:

Posted

@dekiel 13, no tak tylko cena trochę odstrasza :grin: 

A tak z ciekawości jak z komfortem na takim gwincie? Dużo twardszy niż na przykład sprężyny Eibacha?

Posted

Jeżdże na 19kach i jest ok , faktv trzeba uważać na dziury i nierówności. Po za tym kolejne auto na gwincie więc wiem gdzie mogę wjechać obniżonym autem .

Co do twardości taczki nie ma , to podstawowy zestaw Eibacha - jest sztywno ale bez przesady,

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...