Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po czyszczeniu smoka + wymiany sprzęgła


WARSZAWARC

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry 

Po złożeniu wszystkiego pojawił się tak dźwięk

(dźwięk uderzenia mniej więcej 1560/min  czyli podwojone obroty silnika) (na każdy obrót wału o 360stopni są dwa uderzenia)

link:

 

Wibracje wyczuwalne na misce 

Był czyszczony smok olejowy i robione sprzęgło (koło 2 mas takie jak było + dociśk ten sam (tarcza kevlar)

Auto wyprzęgła normalnie biegi

Ktoś jest wstanie stwierdzić czy to może być spływ oleju (czarna tacka nad miską olejową) która poprostu zle siadła :( Czy jednak coś innego?

 

(z góry przepraszam za silikon którego jest w c*** ale przez tą tackę musiałem 2 raz nakładać (bo cześć się starła podczas zakładania) 

Edytowane przez WARSZAWARC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas montażu miski po raz 1 tacka nie siadła dobrze (zaklinowała się pomiędzy smok a miskę olejową)

Po którymś z kolei udało się (przynajmniej tak mi się wydawało a czy tak jest w rzeczywistości to inna sprawa) ułożyć ją prawidłowo

 

 

Rzeczy które jeszcze były odkręcane/zdejmowane 

-środkowy łącznik wydechu (taki 12cm na długość)

-pół oś lewa

-pasek klinowy

-(wszystko odkręcone to co wymagane do wymiany sprzęgła)

Na smoku na 100% jest gumowa uszczelka 

-nowy filtr/olej (przed tą zmianą oleju, Olej który był w aucie miał 2tyś km) (aktualnie zalany bańką 4L tylko)

-nowe łożysko oporowe

-stabilizator przód

 

Na desce nie pojawia się żadne ostrzeżenie o braku oleju lub jego ciśnienia (silnik w takim stanie pracował nie więcej niz 15s po 3 razy)

 

Auto pomiędzy czyszczeniem smoka a wymianą sprzęgła stało miesiąc na dworze (miska olejowa była założona)

(3mieś temu auto miało problem z odkręcającą się turbiną wymiana na org śruby mocujące turbine załatwiła sprawę)

 

Smok był moczony w rozpuszczalniku przez 1h A potem wypalony palnikiem 

 

Uważam że przedstawiłem cały "kontekst" sytuacji 

 

Edytowane przez WARSZAWARC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany

 

Winnym okazała się blacha o numerze 06B103551G która się delikatnie odgięła 

Haczyła ona o koło zamachowe 

297428112_1216785932474595_6351307797825343912_n.png

298404308_7752386114836322_1164314799117164907_n.jpg

299435632_1021734685178630_3471926454136528943_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...