AudiA4B827 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Witam Skrzynia Multitronic KSS. Skrzynia zakupiona regenerowana z gwarancja roczną, warunkiem przedłużenia do 2 lat była wymiana oleju u tej firmy. Skrzynia po zakupie pracowała poprawnie, 0 szarpnięć, cisza i płynność. Z czasem bliżej upływu gwarancji zaczęły się problemy, skrzynia jakby zaczęła gubić adaptacje. Na zimnym silniku obroty falowaly przy stałej prędkości, przy ruszaniu opóźnienie oraz szarpnięcie. Po rozgrzaniu oleju do + 55 /60 stopni problem znikał, skrzynia chodziła idealnie. Adaptacja skrzyni pomagała na 3/4 dni jazdy ( nie szarpało nie falowalo na zimnym ), po czym znów to samo. Na początku stawiałem na oleju który wymienialem 4 razy od momentu zakupy regenerowanej skrzyni ( przebieg 80 k km), lecz bez różnicy, czy to revanol, febi czy oem VAG. Poszperałem trochę w internecie, znalazłem podobne problemy u wielu użytkowników, głównie w silnikach 2.7 czyli tak jak i u mnie. Problemem okazywały się „popalone” tarczki sprzeglowe oraz pierścień z oringiem teflonowym utrzymującym ciśnienie. Cena tarczek + tego pierścienia to koszt 570 zł, Chciałbym dowiedzieć się, czy ktoś robił u siebie taki zabieg i samodzielnie wymieniał tarczki ? Jakieś wskazówki? Wiadomo skrzynia do zrzucenia ale to nie jest większy problem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się