Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Usuwanie vacuum line


Raresz Fochatek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Pacjent to wprawdzie B5 AWT ale widze ze na forum B6 jest wiekszy ruch wiec pisze tutaj.


Planuje sobie zrobic miejsce pod maska wedlug tych manuali:
https://www.audizine.com/forum/showthread.php/442614-*DIY*-B5-1-8T-Vacuum-Check-Valve-SAI-PCV-Delete-amp-Simplification

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification

 

 

Jako, ze w wiekszosci(glownie oprocz odmy bo z tym jeszcze nie doszedlem co i jak moze jak juz wyjme caly uklad spod maski to wtedy bedzie latwiej) rozumiem co i jak trzeba zrobic, pytanie bardziej jest typu co sie sprawdza a czego lepiej jednak nie robic, bo widze ze opinie sa podzielone.

1. SAI wylatuje bez gadania.

2. n249 - czy jest sens wywalac go? w sumie az tak mi nie przeszkadza ale marzyla mi sie czystka totalna. ktos usunal i moze sie wypowiedziec jakie odczucia? Silnik jest narazie w serii, ale w przyszlym roku bede chcial zaczac go modzic - narazie probuje wrocic wlasciwie do serii zeby to jakos jezdzilo. Z racji ze robie auto na parkingu pod blokiem chce miec jak najlatwiejszy dostep do wszystkiego zeby nie tracic cennego czasu na rozbieranie w te i we wte, stad potrzeba miejsca pod maska :D

 

3. n80 - tutaj w sumie mam dosc duza rozkmine - chetnie bym to wywalil ale:

A - nie bedzie problemu podczas przegladu? 
B - nie zacznie jakos okropnie smierdziec paliwem?
C - rozumiem ze skoro usune n80, to wezyk musi byc otwarty do atmosfery inaczej opary nie beda uciekaly i sie zrobi cisnienie w baku.

 

4. odma... w sumie nie wiem co zrobic. najpierw planowalem puscic jedno i drugie wyjscie w atmosfere. Ale potem przeczytalem, ze wlasciwie ciag powietrza w dolocie powoduje ujscie gazow ze skrzyni korbowo-tlokowej i ze jesli sie nie zapewni zrodla prozni tym gazom to odbije sie to negatywnie na pracy silnika(choc na moje powietrze jesli bedzie otwarte ujscie to cisnienie w skrzyni korb-tlok powinno samo je sobie wypchnac swobodnie. 

Wlasciwie to powod rozkminy nad odma jest taki, ze mam od groma oleju w dolocie i zanim na pewniaka wymienie turbo chcialbym wyeliminowac odme.

 

5. Jesli tymczasowo puszcze odme w butelke, rozumiem ze musze tez zaslepic cos w ukladzie podcisnienia(ktory jest dosc poje...skomplikowany). tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...