ChezyChezz Posted August 13, 2023 Posted August 13, 2023 (edited) Witam, jestem "szczęśliwym" posiadaczem a4 b5 2.8 ack 1997 rok. Jestem z nim po wielu samodzielnych naprawach mechanicznych (silnik, zawieszenie, skrzynia) i mam pewna zagwostke do rozgryzienia... Silnik benzynowy 2.8 ACK, zas skrzynia jest o oznaczeniu "EFR" co wskazuje, ze skrzynia jest od diesla, zas konwerter o oznaczeniu "J28" co co wskazuje, ze jest od silnika benzynowego 3.7 z A8... pytam o ewentualne konsekwencje posiadania takiego mixu hardware. Niby wszystko pieknie, ladnie ale wydaje mi sie, ze ASB ma problem z lock-upem. Z gory dziekuje kazdemu kto wlaczy sie do dyskusji Edited August 13, 2023 by ChezyChezz
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now